Вы здесь

 

Харківська ОДПІ для розміщення

Раздел: 
Услуги/Сообщения

Колектив ДФС долучився до Дня вишиванки
17.05.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Сьогодні в ДФС було барвисто і святково від величезної кількості українських вишиванок. Так працівники служби відзначили це чудове та вже традиційне свято. Гарний настрій, веселі посмішки та національний колорит вирували сьогодні у стінах фіскальної служби.
Перебуваючи у відрядженні в Римі, на тристоронній зустрічі з керівниками митниць Італії та Молдови, в. о. Голови ДФС Мирослав Продан також долучився до чудової атмосфери цього свята, підтримавши цим самим своїх колег в Україні.
«Одягнувши вишиванку сьогодні, гордий, що в такий спосіб можу підкреслити свою приналежність до української нації, працьовитого народу, громади, сповненої чеснот, держави, у якої світле майбутнє.
Такі свята об’єднують, надихають!
Щиро бажаю всім співгромадянам, українцям у всьому світі, щасливої долі, яка є закодованою майстринями у кожному хрестику наших вишиванок», – зазначив Мирослав Продан.
Мирослав Продан: Україна, Молдова та Італія посилять співпрацю у правоохоронній діяльності
21.05.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Протягом останніх років товарообіг України з Молдовою та Італією має стійку тенденцію до зростання. Так, лише з початку цього року товарообіг з Молдовою зріс на 78% порівняно з відповідним періодом минулого року, а з Італією – на 30%. Таке зростання вимагає спрощення та прискорення митних процедур, а також інтенсифікації зусиль з протидії митним правопорушенням та контрабанді.
Про це в. о. Голови ДФС Мирослав Продан заявив під час тристоронньої зустрічі з Генеральним директором Агентства митниці та монополій Італійської Республіки Джованні Кеслером та Генеральним директором Митної служби Молдови Віталіє Врабіє, яка відбулася у Римі.
«Наші служби мають ефективно відповідати новим викликам, у тому числі і з точки зору сучасного менеджменту, висококваліфікованого персоналу, широкого застосування ІТ та новітніх технічних засобів митного контролю. Саме тому сьогоднішня тристороння зустріч є досить важливою, оскільки ми маємо змогу визначити перспективні напрями співробітництва наших адміністрацій», – зазначив Мирослав Продан.
За його словами, для України, Молдови та Італії перспективними напрямами у митній сфері є активізація взаємодії у правоохоронній сфері. Це стосується, у першу чергу, налагодження обміну інформацією при переміщенні підакцизних товарів, обміну оперативною упереджувальною інформацією про можливі порушення митного законодавства при переміщенні авіаційним транспортом, обміну інформацією про плавзасоби, які останнім часом активно завозяться в Україну та використовуються в територіальних водах Італії громадянами України, а також підготовки кінологічних команд.
Серед напрямів взаємодії - співробітництво у сфері підвищення професійної підготовки працівників митних органів та у сфері митних експертиз, у тому числі, ознайомлення з підходами щодо ідентифікації та виявлення фальсифікації алкогольних напоїв під час проходження митниці, а також шляхом дослідження деяких груп товарів.
Очільник ДФС, зокрема, відзначив, що прикладом успішної взаємодії з Італією може стати співпраця України та Молдови у митній сфері. Функціонування спільних пунктів пропуску, наявність обміну попередньою інформацією про товари та транспортні засоби, співпраця у правоохоронній сфері за підтримки Місії EUBAM – все це дозволяє проводити ефективну роботу у напрямі протидії митним правопорушенням. Так, у травні розпочато підготовку до оперативної фази Спеціальної операції «Янус», організованої спільно з Місією EUBAM та OLAF, щодо боротьби з контрабандою та переміщенням підакцизних товарів, таких як тютюнові вироби, без сплати податків та мита між Європою, Україною та Молдовою.
Крім того, українська делегація відвідала центр аналізу та розвідки Агенції монополій та митниці Італії, де ознайомилася з роботою інформаційної системи AIDA. Вона у режимі он-лайн аналізує інформацію, що міститься в митних деклараціях, на основі бази даних та профілів ризиків, яка постійно оновлюється. Також враховуються результати митного контролю із застосуванням скануючих систем. Представники ДФС разом з колегами з Молдови мали можливість побачити застосування сканерів у морському порту Чивітавекк’я в контексті використання інформаційної системи AIDA.
Італійська сторона також ознайомила з власним досвідом протидії шахрайству із заниженням митної вартості. Італія була країною з найнижчою у ЄС митною вартістю. Але запуск AIDA, аналіз тенденцій на ринку, наявність фіскального інструменту при визначенні митної вартості дали результат – тепер в Італії цей показник вище середнього по ЄС. Джованні Кеслер також наголосив на важливості співпраці з іншими правоохоронними органами, зокрема, Фінансовою гвардією, поліцією, міжвідомчими групами з протидії оргзлочинності (GICO).
Довідково:
З Італією товарообіг у 2017 році склав 4, 1 млрд дол. США, що на 25% більше, ніж у 2016 році, а з початку 2018 року – вже 1, 5 млрд дол. США, що на 30% більше за аналогічний період 2017 року.
З Молдовою у 2017 році товарообіг склав 814 млн дол. США, або на 54% більше, ніж у 2016 році, а за 4 місяці 2018 року – 301 млн дол. США, що на 78% перевищує аналогічний період минулого року.
До уваги платників податків на додану вартість!
21.05.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
З метою уникнення випадків некоректного заповнення скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі – Скарга) та забезпечення успішної її реєстрації, пропонуємо звернути увагу на зразок заповнення такої Скарги, що відповідно до вимог Порядку розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 21.02.2018 №117, подається в електронному вигляді.
Звертаємо увагу, що підтвердженням реєстрації в ДФС Скарги є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідної скарги.
Створення та надсилання Скарги за формою J(F)1313201 забезпечено через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Також для формування Скарги платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
До Скарги подаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)136010. Кожен документ, що додається до Скарги, надсилається окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.
Наталія Рубан: Підрозділами митного аудиту проведено 218 документальних перевірок
22.05.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
За І квартал 2018 року до Державного бюджету України за результатами документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи надійшло майже 6, 2 млн гривень. Про це розповіла директор Департаменту аудиту ДФС Наталія Рубан.
За її словами, одним з пріоритетних напрямів митного контролю є направлення запитів до уповноважених органів іноземних держав для встановлення автентичності поданих під час митного оформлення документів. Це, у свою чергу, дає можливість перевірити достовірність відомостей щодо країни походження, вартісних, кількісних або якісних характеристик, які мають значення для оподаткування товарів при ввезенні на митну територію України.
Так, за результатами опрацювання матеріалів, отриманих у ході міжнародної взаємодії, встановлюються розбіжності в умовах поставки, вагових характеристик та вартості товарів, що призводить до несплати обов’язкових митних платежів. У зв’язку з цим підрозділами митного аудиту територіальних підрозділів ДФС розглядається питання щодо проведення перевірок діяльності компанії імпортера.
«Протягом січня-березня 2018 року підрозділами митного аудиту ГУ ДФС проведено 218 документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи, з них 29 – за матеріалами, отриманими від уповноважених органів іноземних держав. Це становить 13, 3% від загальної кількості проведених перевірок», - зазначила Наталія Рубан.
Заниження митної вартості встановлено за результатами 17 перевірок (донараховано 3, 26 млн грн), не підтверджено достовірність відомостей щодо країни походження за результатами 12 перевірок (донараховано 1, 2 млн гривень).
Загальна сума нарахованих грошових зобов’язань по сплаті митних платежів, що виникли внаслідок порушення суб’єктами ЗЕД митного законодавства, складає 21, 7 млн грн. З них за результатами документальних перевірок з питань не підтвердження автентичності матеріалів, наданих під час митного оформлення імпортованих товарів, донараховано 4, 46 млн грн, або 20, 5% від загальної суми нарахованих грошових зобов’язань.
Особливості митного оформлення транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон України
23.05.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
На сьогодні митне оформлення транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон України (у тому числі й автомобілів з литовською реєстрацією) здійснюється відповідно до норм Митного кодексу України. Цим документом визначено порядок та умови переміщення товарів і транспортних засобів через митний кордон України (у тому числі тих, що ввозяться тимчасово чи з метою транзиту), їх митного контролю та митного оформлення.
При тимчасовому ввезенні товарів і транспортних засобів застосовується також Конвенція про тимчасове ввезення (Стамбул, 1990 рік), до якої Україна приєдналась відповідно до Закону України від 24 березня 2004 року № 1661-ІV і яка набула чинності з 22.09.2004.
І посадові особи митниць ДФС, і громадяни мають дотримуватися вимог українського законодавства з питань державної митної справи.
Зауважимо, що наразі Міністерством закордонних справ України не запроваджено нових правил ввезення в Україну автомобілів з литовською реєстрацією.
Інформація, яка була викладена в листі МЗС „Щодо контролю за ввезенням в Україну автомобілів з литовською реєстрацією”, лише стимулює до правильного застосування законодавства, упереджує громадян від порушення законодавства, адже статтею 68 Конституції України встановлено обов’язок кожного неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Також звертаємо увагу на таке:
1) статтею 1 Конвенції та пунктом 35 статті 4 Кодексу встановлено, що поняття „особа” означає як юридичну, так і фізичну особу;
2) відповідно до статті 4 Кодексу:
декларант – особа, яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування;
уповноважена особа (представник) – особа, яка на підставі договору або належно оформленого доручення, виданого декларантом, наділена правом вчиняти дії, пов’язані з проведенням митних формальностей, щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта.
Загальні поняття про декларанта надані статтею 265 Кодексу, якою, у тому числі, встановлено, що:
декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.
декларування товарів, що належать громадянам, може здійснюватися цими громадянами або іншими громадянами, уповноваженими на це власниками зазначених товарів нотаріально посвідченими дорученнями.
3) обов’язки декларанта (уповноваженої ним особи) щодо декларування товарів, а також повноваження органів доходів і зборів щодо здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення чітко визначені Кодексом.
При цьому статтею 257 „Процедура декларування” Кодексу визначено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Згідно зі статтею 369 Кодексу особисті речі, що переміщуються (пересилаються) громадянами через митний кордон України у ручній поклажі, супроводжуваному та несупроводжуваному багажі, підлягають декларуванню шляхом учинення дій, усно або, за бажанням власника чи на вимогу органу доходів і зборів, письмово.
До бюджету перераховано 22, 5 млн. грн. від реалізації майна, яке перейшло у власність держави
23.05.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Протягом січня-квітня 2018 року за результатами розпорядження товарами, валютою та цінностями, що перейшли у власність держави за порушення митного законодавства, до бюджету надійшло 22, 5 млн грн.
Переважну більшість суми складають надходження від зарахованих до Держбюджету валюти та цінностей, яких за вказаний період надійшло 13, 6 млн грн. Це майже вдвічі перевищує відповідний показник минулого року. За 4 місяці 2017 року зазначена сума складала 7, 6 млн гривень.
Від реалізації конфіскованого майна бюджет отримав 7, 1 млн грн, що теж вдвічі перевищує показник відповідного періоду минулого року. Надходження коштів від реалізації митницями швидкопсувного майна, вилученого у справах про порушення митних правил, та майна, що підлягає поверненню за рішенням суду (власник не звернувся), становлять 0, 3 млн грн, що аналогічно показнику відповідного періоду минулого року.
За вказаний період митницями також реалізовано та перераховано до бюджету 1, 4 млн грн від реалізації товарів по закінченню термінів їх зберігання на складах митниць та товарів, розміщених у митний режим відмови на користь держави.
Крім того, протягом січня-квітня 2018 року митницями через порушення митних правил вилучено та оприбутковано на склади митниць майно на загальну суму 132, 2 млн грн.
Переважну більшість вартості вилучених товарів складають
- засоби наземного транспорту, літальні апарати, плавучі засоби і пов'язані з транспортом пристрої та обладнання (31, 2 млн грн, або 23, 6%);
- машини, обладнання та механізми; електротехнічне обладнання; їх частини; звукозаписувальна та звуковідтворювальна апаратура, апаратура для запису або відтворення телевізійного зображення і звуку, їх частини та приладдя (25, 0 млн грн, або 18, 9%);
- продукти рослинного походження (23, 5 млн грн, або 17, 8%).
Як підприємцю повідомити фіскальну службу про нового працівника
17.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що відповідно до Порядку повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу, затвердженого постановою КМУ від 17.06.15 р. № 413, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається фізичною особою-підприємцем до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більш ніж із п’ятьма особами.
Інформація, що міститься в повідомленні про прийнятття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08.07.10 р. №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
День відкритих дверей у вишиванках
17.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
У фіскальній службі Харківської області відкрили двері для гостей – студентів Харківського інституту фінансів. День відкритих дверей співпав з Днем вишиванки, тож і приймаюча сторона – податківці, і відвідувачі – юнаки та дівчата, були вдягнуті у національний одяг.
Начальник ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков зустрів гостей, розповів про службу, ознайомив з роботою підрозділів та запросив до себе в кабінет. Хлопці та дівчата мали можливість поспілкуватися з головним податківцем регіону, на власні очі побачити як працює керівник фіскальної служби. Микола Рибаков запросив майбутніх фінансистів та економістів на роботу, відзначив що фіскальна служба потребує молодих, талановитих, патріотичних співробітників.
«Наша країна змінюється, змінюється і наша служба. Вчиться, отримуйте належні знання, приходьте до нас працювати, і я впевнений, ви будете справжніми фахівцями та гідними громадянами нашої країни», - звернувся до студенства керівник фіскального відомства.
Харківська митниця ДФС щодо сплати штрафу за порушення митних правил
18.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Одним з видів адміністративного стягнення за порушення митних правил є штраф. Статтею 464 Митного кодексу України встановлено, що штраф як адміністративне стягнення за порушення митних правил, полягає у покладенні на особу, яка притягується до адміністративної відповідальності за таке правопорушення, обов'язку сплатити до державного бюджету грошові кошти у сумі, яка визначається Митним кодексом України залежно від виду та характеру вчиненого правопорушення. Одночасно з цим, сплата штрафу, якщо при цьому не застосовується адміністративне стягнення у вигляді конфіскації товарів, транспортних засобів-безпосередніх предметів порушення митних правил, а також транспортних засобів, що використовувалися для переміщення товарів-безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України поза місцем розташування митного органу, не звільняє особу, яка вчинила порушення митних правил, від сплати митних платежів, крім випадків, передбачених Митним кодексом України.
Штраф повинен бути сплачений особою, яка вчинила порушення митних правил, не пізніше 15 днів з дня вручення або надіслання їй копії постанови органу доходів і зборів про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови - не пізніше 15 днів з дня залишення скарги (адміністративного позову) без задоволення. Сума штрафу вноситься особою, яка вчинила порушення митних правил, до державного бюджету у порядку, встановленому законодавством України.
У разі якщо штраф не буде сплачено у строки, встановлені статтею 539 Митного кодексу України, постанова органу доходів і зборів або суду (судді) надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання або роботи порушника або за місцезнаходженням його майна.
Фахівці Харківської митниці ДФС звертають увагу, що виходячи з викладеного вище, Митним кодексом України встановлено обов'язок сплати штрафу за порушення митних правил особою, яка притягується до адміністративної відповідальності за таке правопорушення при цьому право передання такого обов'язку іншій особі законодавством не передбачено.
Одночасно з цим, митники зазначають, що у разі добровільної несплати правопорушником штрафу такі постанови направляються митницею до органів державної виконавчої служби, у зв’язку з чим на порушника (боржника) покладається додатковий обов’язок зі сплати виконавчого збору в розмірах, встановлених Законом України «Про виконавче провадження».
У зв’язку з цим, Харківська митниця ДФС звертається до осіб, яких притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення митних правил з проханням своєчасно виконувати покладений законодавством обов’язок та надає реквізити для сплати штрафів за порушення митних правил:
Отримувач: УДКСУ у м. Харкові Харківської області
КОД ЄДРПОУ: 37999649
Банк отримувача: ГУ ДКСУ у Харківській області
МФО: 851011
Рахунок: 31112106705002

Цьогоріч місцеві бюджети поповнює рентна плата
18.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
З 2018 року місцевий бюджет Харківщини поповнюється надходженнями від рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини. Всього за січень-квітень надійшло вже 203, 7 млн. грн.
Нагадуємо, що відповідно до норм Бюджетного кодексу України (із змінами та доповненнями) до складу доходів загального фонду бюджетів міст обласного значення, районних бюджетів та бюджетів об'єднаних територіальних громад належать:
2 % рентної плати (крім рентної плати за користування надрами в межах континентального шельфу та/або виключної (морської) економічної зони України), що зараховується до районних бюджетів за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів;
3 % рентної плати (крім рентної плати за користування надрами в межах континентального шельфу та/або виключної (морської) економічної зони України), що зараховується до бюджетів міст обласного значення, бюджетів об’єднаних територіальних громад за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів.
З метою забезпечення правильності зарахування сплачених сум рентної плати до відповідних бюджетів, платникам рентної плати необхідно звернути увагу на ведення внутрішньої облікової політики у частині правильності зазначення кодів органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням ділянки надр у додатках 21 до декларації, кількість яких може бути збільшено пропорційно кількості органів місцевого самоврядування, власністю яких є ділянки надр, на яких провадиться господарська діяльність надрокористувачів відповідно до отриманих спеціальних дозволів.
Від Харківщини до бюджету надійшло 277, 2 млн. грн. військового збору
21.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Зазначену суму мешканці регіону сплатили протягом чотирьох місяців поточного року. В Головному управлінні фіскальної служби області відзначили, що у зрівнянні з минулорічним періодом надходження військового збору зросли на 44, 1 млн. грн. ( за 4 місяці 2017 року зібрано 233, 1 млн. грн.).
Зокрема у квітні надійшло 71, 5 млн. гривень.
Також у фіскальному відомстві відзначають стабільну динаміку надходжень «податку на підтримку армії» від представників усіх сфер економіки регіону.
Харківська митниця ДФС про митне оформлення за принципом «єдиного вікна»
22.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
«Єдине вікно» – це єдина електронна система обміну даними, яка дозволяє різним державним службам в автоматичному режимі обмінюватися інформацією про вантажі, які проходять через митний кордон України та про результати проходження ними необхідних видів контролю. Система працює з 1 серпня 2016 року та дозволяє подавати документи один раз в одне місце і мінімізувати контакти декларантів з посадовими особами державних органів.
Запровадження роботи державних контролюючих органів за принципом «єдиного вікна» спростило і зменшило кількість митних формальностей; скоротило час проведення митних процедур; мінімізувало людський фактор при прийнятті рішень органами доходів і зборів та іншими контролюючими органами; усунуло можливості для корупційних проявів; сприяє розвитку міжнародної торгівлі.
Реалізація принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного та інших державних видів контролю значно змінило життя як бізнесу, так і контролюючих органів, та по значущості стоїть на одному рівні із провадженням митницею процедури електронного декларування.
Так, у квітні поточного року у зоні діяльності Харківської митниці ДФС з використанням інформаційної системи автоматичного обміну інформацією оформлено 11557 митних декларацій, що підлягали державним видам контролю. При цьому за принципом «єдиного вікна» оформлено 9369 декларацій, або 81 % від загалу. З початку року цей показник склав 64 %.
Суттєвим є той факт, що у порівнянні з відповідним показником минулого року кількість митних декларацій, які оформлені через «єдине вікно», зросла в рази.
Слід зазначити, що положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2016 №364, якою затверджено Порядок інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна» з використанням електронних засобів передачі інформації, встановлено, що з 1 лютого 2019 року вимоги зазначеного порядку будуть використовуватись в повному обсязі усіма підприємствами та державними органами.
Питання дотримання трудового законодавства обговорили податківці на засіданні в ХОДА
22.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Керівництво Головного управління ДФС у Харківській області взяло участь у розширеному засіданні обласної робочої групи з питань легалізації зайнятості населення та заробітної плати, що відбулось в Харківській обласній державній адміністрації. Учасниками заходу також стали представники Державної служби України з питань праці, Пенсійного фонду України, громадські організації та суб’єкти господарювання, які мають значні борги із виплати заробітної плати, у т. ч. фізичні особи-підприємці.
Заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Артур Праскурін поінформував щодо здійснення перевірок органами ДФС із виявлення фактів використання праці неоформлених осіб. Посадовець зазначив, що загальний фонд оплати праці, у березні в порівнянні з січнем 2018 року суттєво зріс. Також збільшилась чисельності найманих працівників з 633, 6 тис. осіб у січні 2018 року до 640, 8 тис. осіб у березні 2018 року. Тобто, кількість офіційно працевлаштованого населення на протязі 2018 року зросла на 7, 2 тисячі осіб.
Про діяльність фахівців фіскальної служби із забезпечення погашення заборгованості із сплати ЄСВ розповіла заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Наталія Свєтош. Використовуючи всі надані фіскальній службі повноваження, фахівці проводять з керівниками підприємств роботу із забезпечення скорочення боргу із виплати заробітної плати та забезпечення перерахування податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску.
На постійній основі проводяться зустрічі, «круглі столи» з представниками бизнесу, на яких обговорюються питання погашення такої заборгованості.
Робоча група проаналізувала ситуацію в регіоні щодо проведення моніторингу з виявлення неоформлених працівників та здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про працю і зайнятість населення. Представники громадських об’єднань розповіли про свою участь в частині забезпечення гідних умов праці та соціального захисту працюючих.
Також було проаналізовано причини, що призводять до виникнення заборгованості із заробітної плати та/або виплати її у розмірі меншому за встановлений законом рівень та окреслено комплекс заходів із забезпечення легального працевлаштування найманих працівників, своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати.
Декларування валютних цінностей, доходів і майна
23.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що обов’язковість декларування резидентами валютних цінностей та іншого майна, яке їм належить та перебуває за межами України, встановлена статтею 9 Декрету Кабінету Міністрів України "Про систему валютного регулювання і валютного контролю" (далі - Декрет).
Статтею 1 Указу Президента України від 18 червня 1994 року N 319/94 "Про невідкладні заходи щодо повернення в Україну валютних цінностей, що незаконно знаходяться за її межами" (далі - Указ) визначено, що таке декларування здійснюється суб’єктами підприємницької діяльності щоквартально.
Декларування валютних цінностей, доходів і майна здійснюється суб’єктами підприємницької діяльності за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 25.12.1995 р. N 207, станом на 1 число місяця наступного за звітним кварталом.
Згідно з формою Декларації в розділі II відображаються валютні кошти, які знаходяться (перераховані) на рахунках, відкритих в іноземних банках; депозити та вклади в іноземних банках.
Отже, валютні цінності та майно, які перебувають за кордоном, підлягають обов’язковому декларуванню суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності України.
Невиконання резидентами вимог щодо порядку та строків декларування валютних цінностей та іншого майна відповідно до пункту 2.7 Положення про валютний контроль, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 08.02.2000 р. N 49, тягне за собою таку відповідальність:
- порушення строків декларування - накладення штрафу в розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожний звітний період;
- порушення порядку декларування - накладення штрафу в розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Про правила ліцензування нагадали підприємцям у ГУ ДФС у Харківській області
23.05.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Гаряча літня пора відпусток зазвичай активізує продаж різноманітних напоїв, в т. ч і алкогольних. Тож фахівці Головного управління на своїй прес-конференції закцентували увагу ЗМІ та цільової медіа-аудиторії – представників бізнесу на правилах ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами і відповідальності, яка передбачена у разі порушення правил торгівлі такими товарами.
Зокрема, начальник відділу ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами Володимир Кочетков зазначив, що ліцензії для роздрібної торгівлі алкогольними напоями видаються строком на один рік окремо на алкогольні напої, пиво, сидр та перрі.
Вартість ліцензії на алкогольні напої складає від 500 до 8000 грн. на один касовий апарат залежно від поділу на міську та сільську місцевість. При цьому, торгова площа як об'єкта роздрібної торгівлі так і об'єкта торгівлі громадського харчування в обов'язковому порядку повинен бути не менше 20 квадратних метрів.
Вартість ліцензії на пиво складає від 500 до 8000 грн. на один касовий апарат залежно від поділу на міську та сільську місцевість. Вимоги щодо 20 квадратних метрів торгівельної площі на даний вид торгівельної діяльності - не поширюється.
Ліцензія на роздрібну торгівлю сидром та перрі коштує 780 грн. 00 коп на один касовий апарат. Поділ на міську та сільську місцевість - відсутній.
Ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами видаються терміном дії на один рік з оплатою:
-для міста 2000 грн. 00 коп;
-для сільської місцевості - 125 грн. 00 коп.
При цьому обов’язкова наявність касового апарату. Законодавчі вимоги про обов'язкову присутність не менше 20 квадратних метрів торговельної площі на даний вид діяльності - не поширюється.
Володимир Кочетков повідомив, що станом на 01.05.2018 року в ГУ ДФС у Харківській області на обліку перебуває 9920 діючих ліцензій, з яких 5596 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями в т. ч. 926 ліцензій на пиво і 4324 ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.
В період з 01.01.2018 року по 01.05.2018 року оформлено та видано нових ліцензій 3218 шт. на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, з яких на роздрібну торгівлю алкогольними напоями 1651 ліцензія в т. ч. 146 ліцензії на реалізацію пива і на роздрібну торгівлю тютюновими виробами 1567 ліцензій.
Про підстави та механізм анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі підакцизними товарами та відповідальність за порушення правил торгівлі зазначеними товарами розповів начальник відділу контролю за виробництвом і обігом спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв та тютюнових виробів Олександр Полуектов.
Посадовець також зазначив, що з метою скорочення тіньового обігу підакцизних товарів, а саме алкогольних напоїв і тютюнових виробів, фахівцями Управління в 2018 року здійснено 221 перевірку СГД.
В ході цих перевірок встановлено:
- 7 випадків реалізації та зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів без наявності марок акцизного податку;
- 68 випадків порушення мінімальних роздрібних цін на алкогольні напої;
- 30 випадків порушення максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби;
- 3 випадки торгівлі алкогольними напоями через РРО, не зазначених в ліцензії;
- 74 випадки порушення вимог ст. 15-3 Закону України № 481/95-ВР (реалізація неповнолітнім);
- 13 випадків зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів в місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру;
- 14 випадків безліцензійної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами;
- 36 випадків відсутності прибуткових документів на підакцизні товари та невидачі касових чеків.
За результатами перевірок застосовано до СГД фінансових санкцій на загальну суму 2305, 3 тис. грн., з яких надійшло в бюджет 1263, 1 тис. грн.
Насамкінець фахівці ГУ ДФС відповіли на запитання представників засобів масової інформації.
0501463501

Контакты

  • (050) 146-35-01