Вы здесь

 

ХОДПІ для розміщення

Раздел: 
Услуги/Сообщения

Мирослав Продан: ДФС виходить на новий рівень взаємодії з іноземними колегами щодо протидії контрабанді

На сьогодні для Державної фіскальної служби України одним з важливих питань є проведення ефективних заходів з протидії митним правопорушенням, у тому числі контрабанди, із залученням колег з інших держав. Про це в. о. Голови ДФС Мирослав Продан заявив під час тристоронньої зустрічі з Першим заступником Міністра фінансів, Начальником Служби доходів Грузії Георгієм Табуашвілі та Генеральним директором при Міністерстві фінансів Республіки Молдова Віталіє Врабіє, яка відбулася в м. Ірпінь на базі Національного університету ДФС.
«Митниця будь-якої країни не може функціонувати одноосібно. Необхідна налагоджена взаємодія як з суміжними країнами, що дуже важливо для захисту митного кордону, так і з митниками інших країн. Адже контрабанда – явище, яке існує в усьому світі і з яким здійснюється активна боротьба. І зробити цю боротьбу дієвою та результативною можна лише за рахунок спільних заходів та запровадження обміну інформацією. А це, у свою чергу, сприятиме детінізації економіки країни та руйнуванню схем ухилення від сплати митних платежів, що дозволить залучити до бюджету додаткові кошти», – наголосив Мирослав Продан.
За його словами, в ДФС докладають максимум зусиль для того, щоб відновити співпрацю з колегами з інших країн та вивести її на новий рівень. Так, фіскальна служба долучилася до роботи міжнародних організацій по боротьбі з контрабандою, стала учасником програми ООН по контролю за контейнерними перевезеннями.
Вже працюють портові групи в Одеському порту та в міжнародному пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт», які націлені на упередження незаконного переміщення контрабанди наркотиків, зброї, фальсифікованих товарів, товарів подвійного призначення, об’єктів флори та фауни з використанням морських контейнерів та іншої злочинної діяльності.
Очільник ДФС також підкреслив, що на сьогодні до перевірки відбираються лише ризикові вантажі. Зокрема, завдяки обміну інформацією з іноземними колегами викриваються схеми незаконного переміщення товарів.
Однак, за його словами, повністю перекрити всі нелегальні канали можна лише за умови повної технічної модернізації митниці. Саме над цим в ДФС активно працюють ще з минулого року.
«Сьогодні для фіскальної служби одним з надзвичайно важливих та актуальних питань є облаштування митних постів сучасними технічними засобами контролю, які дозволять упередити переміщення контрабанди. Закупівля сканерів, встановлення вагових комплексів та GPS-замків – це те оснащення, якої потребує митниця для ефективної протидії контрабанді та митним правопорушенням», – підкреслив Мирослав Продан.
Так, фіскальною службою вже розпочато процес технічної модернізації митниці. Наразі закуплені і встановлюються вагові комплекси, триває процес проведення тендерної закупівлі перших 10 стаціонарних скануючих систем.
Це технічне оснащення дозволить як упередити незаконні перевезення вантажів, так і спростити та прискорити митне оформлення, що є важливим як для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, так і для держави.
Мирослав Продан, зокрема, відзначив, що одним з кроків спрощення митних процедур також стало і запровадження з 1 лютого поточного року принципу «Єдиного вікна» при оформленні декларацій.
Так, з 4 травня 100% митних декларацій у режимі «експорт» та «імпорт» оформлюються за принципом «єдиного вікна». Минулого року частка вантажів, що оформлювались через «єдине вікно», складала близько 20%, вже на сьогодні цей показник складає 85%.
У подальшому, за словами в. о Голови ДФС, фіскальною службою планується забезпечити передачу дозвільних документів, що видаються державними органами через систему «єдиного вікна».
Під час зустрічі Мирослав Продан також звернув увагу присутніх на результати, яких ДФС досягла за рахунок запроваджених з цього року законодавчих новацій. Завдяки ним у 2018 році зменшено ризики ввезення громадянами у спрощеному порядку та без оподаткування товарів, пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.
«Наразі у 40 пунктах пропуску відбувається інформаційний обмін з Держприкордонслужбою, що забезпечило нам повний контроль ситуації щодо переміщення фізичних осіб. Ще рік тому такої можливості у ДФС не було, навіть щодо контролю переміщення протягом доби», – розповів очільник ДФС.
Товари, які переміщувалися в Україну таким чином: електротехніка, одяг, взуття, товари побутової хімії. Саме такі зміни дозволили створити рівні умови роботи для легальних імпортерів.
Більше того, ліквідація схеми заниження митної вартості, яка існувала тривалий час і якою користувалися більше двох десятків підприємств-імпортерів, дозволила залучити в бюджет понад 1 млрд. грн. без можливості оскарження в судах та повернення на рахунки суб’єктів.
«Така результативність нашої роботи якнайкраще свідчить про готовність ДФС до впровадження нових заходів з детінізації економіки та протидії контрабанді за участі наших іноземних колег. Впевнений, що спільно ми зможемо досягти ще більшої результативності та ефективності у цьому напрямі нашої діяльності, - зазначив Мирослав Продан.

Мирослав Продан, Георгі Табуашвілі та Віталіє Врабіє підписали Меморандум про взаємодію у сфері науки, освіти та підготовки кадрів

Україна, Молдова та Грузія домовилися про співпрацю у напрямі підготовки фахівців податкової та митної сфер. Меморандум про взаємодію у сфері науки, освіти та підготовки кадрів сьогодні підписали в. о. Голови ДФС Мирослав Продан, Перший заступник Міністра фінансів, Начальник Служби доходів Грузії Георгі Табуашвілі та Генеральний директор при Міністерстві фінансів Республіки Молдова Віталіє Врабіє у рамках тристоронньої зустрічі в м. Ірпінь на базі Національного університету ДФС.
«Будь-який державний орган не може повноцінно функціонувати без професійних кадрів. Тому завжди значна увага приділялася як підготовці майбутніх професіоналів, так і розвитку професійних якостей працівників служби. Особливо корисним під час таких навчань є досвід інших країн, який дозволяє залучити в нашу практику найкращі методики та досягнення іноземних колег», – заявив в. о. Голови ДФС Мирослав Продан.
У рамках Меморандуму сторони налагоджуватимуть та розвиватимуть співробітництво між учбовими закладами, які готують співробітників для митних та податкових органів. Зокрема, розроблятимуться спільні наукові проекти, комунікаційні заходи, науково-практичні семінари, а також здійснюватимуться короткострокові візити з обміну досвідом та довгострокові візити для проведення спільних досліджень. Це сприятиме створенню нових наукових програм у рамках подальшого розвитку взаємовідносин.
Очільник ДФС, зокрема, відзначив потужну наукову та матеріально-технічну базу Національного університету ДФС та Регіонального навчального центру ВМО, який діє на базі Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС у м. Хмельницький, та закликав колег з Молдови та Грузії користуватися їх потенціалом в науково-дослідницькій роботі та навчанні співробітників.
У свою чергу колеги з Грузії та Молдови висловили впевненість, що такий формат взаємодії буде удосконалюватися та розвиватися і надалі.
Підписаний документ став ще однією ланкою співпраці між митними органами України, Молдови та Грузії, яка на сьогодні є досить успішною.
«Динамізм зустрічей між нашими адміністраціями, як на рівні керівництва, так і на експертному, свідчить про інтенсивність та ефективність нашої взаємодії. Ми ставимо спільні завдання і спільно їх вирішуємо з метою прискорення та спрощення митних процедур та забезпечення економічної безпеки наших країн. А це, у свою чергу, сприяє розвитку торгівельно-економічних відносин між нашими країнами», – наголосив Мирослав Продан.
За його словами, високий рівень співробітництва митних органів України, Молдови та Грузії дозволяє оперативно та ефективно адаптуватися до сучасних викликів та знаходити необхідні рамки співробітництва.
Так, яскравим прикладом є взаємодія в ГУАМ, де реалізація підписаних в його рамках за останній час протоколів про обмін попередньою інформацією про взаємне визнання окремих результатів митного контролю дозволила значно спростити та прискорити митні процедури між трьома країнами.
Крім того, вже найближчим часом відбудеться підписання Протоколу про взаємодію у сфері боротьби з митними правопорушеннями, пов’язаними з переміщенням товарів повітряним транспортом.
Мирослав Продан також закликав колег до активізації співпраці з планування та проведення спільних операцій в правоохоронній сфері, які, за його словами, завжди мають позитивні результати та економічний ефект для країн-учасниць.
«Я ще раз підкреслюю готовність ДФС до обміну власним досвідом діяльності митних органів України, а також розвитку всебічної співпраці зі Службою доходів Грузії и Митною службою Республіки Молдова з питань митної та податкової сфер», – наголосив очільник ДФС.

Представники Київської митниці ДФС вивчали нові європейські стандарти боротьби з контрабандою

Нові європейські стандарти боротьби з контрабандою наркотичних речовин та зброї через митний кордон та можливість їх впровадження в роботу українських митників. Такою була основна тема практичного тренінгу, який проводився з 15 по 25 травня на базі аеропорту «Бориспіль» в межах реалізації Програми контролю за контейнерними перевезеннями, що реалізується Управлінням з наркотиків та злочинності Організації Об’єднаних Націй спільно з Всесвітньою митною організацією.
Учасниками тренінгу стали працівники Київської митниці ДФС та прикордонники, які входять до Групи портового контролю в ДПМА «Бориспіль», та представник підрозділу портового контролю Грузії.
Під час тренінгу мова йшла не лише про митний контроль на пасажирському та вантажному напрямках діяльності в аеропорту, а й про контроль за всією територією аеропортів, адже злочинці для своїх незаконних намірів часто залучають різних працівників аеропортових служб – і вантажників, і навіть працівників кейтерінгу.
Як розповіли тренери – експерти Всесвітньої митної організації Піт Твінт (Нідерланди) та Каті Лімбах (Німеччина), західні митники мають можливості та повноваження оглядати всіх працівників аеропортових служб та предмети, які вони переміщують територією аеропорту під час виконання своїх службових обов’язків.
За західними стандартами, всі авіакомпанії та кур’єрські служби зобов’язані надавати митникам попередню інформацію про кількість вантажу, пасажирів тощо, які переміщують повітряні судна. Це значно полегшує роботу митникам та дає змогу зробити якісний аналіз ризиків ще до моменту вильоту літака з країни відправлення.
Окрім обміну досвідом, учасники тренінгу взяли участь у практичних заняттях безпосередньо в аеропорту. Так, західні тренери разом з групою портового контролю провели низку практичних тренінгів з аналізу ризиків по авіаційних накладних; аналізу попередньої інформації по вантажам, отриманої від приватного сектору (авіакомпаній); відпрацювання запиту на отримання історичних даних по вантажам, які прямували з країн високого ризику.
Вивчалися також профілі ризиків в електронній системі імпорту, постановка вантажів на контроль, аналіз попередньої інформації по поштовим відправленням з Нідерландів, забезпечення митного контролю та перевірок при митному оформленні вантажів, забезпечення 100% контролю авіаційних вантажів від борта літака до складу тимчасового зберігання.
Зокрема, було проведено операцію "Fish" з проведення контролю повітряного судна рейсу «Пекін-Бориспіль" а також відпрацювання рейсу "Доха-Бориспіль" на предмет перевірки поштових відправлень та вантажів у контейнерах АКЕ (контейнери для повітряних перевезень).
Також учасники розглянули процедуру огляду вантажів при високому ризику до початку митного оформлення, узгодження дій з керівництвом митниці та візуальний огляд та постановку на контроль багажу, що прибув з країни ризику (ймовірних виробників наркотиків) та був розміщений на склад тимчасового зберігання тощо.
Отриманий досвід та напрацювання західних колег не лише дозволять залучити новації українських митників, але й стане в нагоді при побудові сучасної митниці, яка у своїй роботі виходить за рамки старих стандартів у боротьбі з транснаціональною злочинністю.

Громадяни повинні оновлювати дані Державного реєстру

Захід відбувся в ГУ ДФС у Харківській області. Журналістів поінформовано, що відповідно до пункту 70.7 статті 70 Податкового Кодексу України, фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за встановленими формою та порядком. Про це повідомив Сергій Біланчук - начальник управління обслуговування платників.
Фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення за ф. №1 П (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви за формою № 5 ДР або Заяви за формою №5 ДРП відповідно.
Фізичні особи подають зазначені заяви особисто або через законного представника чи уповноважену особу до контролюючого органу за місцем проживання, у разі зміни місця проживання - до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.
Внесення змін до Державного реєстру та окремого реєстру Державного реєстру здійснюється протягом трьох робочих дніввід дня подання фізичною особою Заяви за формою № 5 ДР або Заяви за формою № 5 ДРП до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання). У разі звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до п’яти робочих днів.
Посадовець також поінформував представників ЗМІ про внесення фізичними особами Харківщини змін до їх реєстраційних даних. Так станом на 01.05.2018 по місту Харкову та Харківській області у Державному реєстрі знаходиться на обліку 2698104 фізичних осіб. Всього внесено змін до реєстраційних даних 1485671 фізичної особи. Таким чином, 1212433 фізичних осіб, тобто майже половина від зареєстрованих, не зверталася до контролюючих органів для внесення зазначених змін. Стосовно фізичних осіб, у яких відбулися зміни в їх реєстраційних даних, але вони не надали до контролюючих органів заяву за формою №5 ДР для внесення змін, у Державному реєстрі міститься недостовірна інформація.
Протягом січня-квітня 2018 року у Державному реєстрі зареєстровано 23346 фізичних осіб, у тому числі 900 іноземних громадян. Для внесення змін до реєстраційних даних Державного реєстру за цей період звернулося 27503 фізичних особи, з яких 3147 не є мешканцями міста Харкова або Харківської області.

Увага власникам нежитлової нерухомості!

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що з метою оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, типи об’єктів нерухомості визначаються відповідно до статті 14 ПКУ на підставі оригіналів документів, що підтверджують право власності на такі об’єкти. Відповідно до пп. 266.2.1 п. 266.2 ст. 266 ПКУ об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є також об’єкт нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.
Згідно з п. п. 14.1.129 прим. 1 п. п. 14.1.129 п. 14.1 ст. 14 ПКУ об’єкти нежитлової нерухомості – будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, поділяються на такі типи:
будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;
будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;
будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;
гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;
будівлі промислові та склади;
будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);
господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо
інші будівлі.
Відповідно до пп. 266.5.1 ПКУ ставки податку для об'єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1, 5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування
База оподаткування об’єктів нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності (п. п. 266.3.2 п. 266.3 ст. 266 ПКУ).
База оподаткування об’єктів нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт (п. п. 266.3.3 п. 266.3 ст. 266 ПКУ).

Право платників податків на оскарження висновків перевірок, а також рішень, прийнятих за результатами таких перевірок

Податковим кодексом України передбачено право платників податків на оскарження висновків перевірок, а також рішень, прийнятих за результатами таких перевірок.
Так, при встановленні контролюючим органом в ході проведення перевірки порушення платником податків вимог податкового законодавства, за результатами такої перевірки складається акт. У разі незгоди особи, щодо якої проводилась перевірка з висновками, викладеними в акті, вона має право підписати його із зауваженнями (п. 86.1 ст. 86 Податкового кодексу України).
Крім того, абз. 1 п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України передбачено право платника податків або його законного представника подати свої заперечення на акт та/або додаткові документи в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом п'яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді таких заперечень та/або додаткових документів. Рішення про визначення грошових зобов'язань керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається з урахуванням результатів розгляду таких заперечень (абз. 4 п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України).
Пунктом 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України закріплено, що податкове повідомлення-рішення приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та/або додаткових документів, поданих у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.
При цьому, відповідно до п. 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України прийняті контролюючим органом рішення можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.
При оскарженні в адміністративному порядку, така скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується (п. 56.3 ст. 56 Податкового кодексу України).
В судовому порядку рішення контролюючого органу може бути оскаржене в будь-який момент після отримання такого рішення, в межах строків давності, визначених статтею 102 Податкового кодексу України. При зверненні до суду, грошове зобов’язання, визначене рішенням, що оскаржується, вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.
Таким чином, у разі виявлення контролюючим органом під час перевірки порушень платник податків має право:
• на підписання акту із зауваженнями;
• подання контролюючому органу заперечень та/або додаткових документів до акта (довідки);
• подання скарги про скасування прийнятого податкового повідомлення-рішення (адміністративний порядок оскарження)
• подання позовної заяви до суду щодо оскарження податкового повідомлення-рішення (судовий порядок оскарження).

• Керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков привітав дітей із святом

Останній дзвоник – це чудова шкільна традиція, свято, яке не можна нічим замінити. Цього свята немає в жодному календарі. Але воно особливе як для дітей, так і для їхніх батьків. Сьогодні тисячі хлопців та дівчат завітали до своєї школи. Деякі, щоб попрощатися на літо, а інші – назавжди, аби розпочати доросле та самостійне життя.
Традиційно привітати своїх підшефних із закінченням школи та побажати їм успіхів до із спеціалізованого учбово-виховного комплексу ім. В. Г. Короленка для дітей з вадами зору завітав очільник фіскальної служби Харківського регіону Микола Рибаков.
В цьому навчальному закладі учні живуть і навчаються, оточені турботою й увагою педагогів і персоналу. Випускники школи стали переможцями олімпіад та конкурсів, спортсменами, музикантами, співаками і просто гідними громадянами нашої країни.
Керівник фіскальної служби побажав і тим, хто продовжує навчання, і випускникам, ніколи не здавати своїх позицій і завжди досягати найвищого рівня у будь-якій справі. А також активної життєвої позиції, підкорення нових вершин знань та гарного літнього відпочинку.

Перелік об’єктів нежитлової нерухомості, які не оподатковуються податком на нерухоме майно

ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є також і нежитлова нерухомість, у тому числі його частка, фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів, які є власниками таких об’єктів.
При цьому підпунктом 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 ПКУ визначені об’єкти нежитлової нерухомості, які не оподатковуються податком на нерухоме майно, а саме:
1) об’єкти нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);
2) об’єкти нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, у тому числі їх частки;
3) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;
4) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;
5) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;
з) об’єкти нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;
6) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;
7) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг
8) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
9) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацьких спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
10) об’єкти нежитлової нерухомості баз олімпійської та паралімпійської підготовки. Перелік таких баз затверджується Кабінетом Міністрів України.

Несвоєчасна сплата податку: яка відповідальність у підприємців-єдинників

ГУ ДФС у Харківській нагадує про відповідальність у разі якщо фізична особа – платник єдиного податку першої або другої групи несвоєчасно або не в повному обсязі сплатила єдиний податок.
Платники першої та другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.
При цьому такі платники можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.
Платники єдиного податку несуть відповідальність за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій (п. 300.1 ст. 300 Податкового кодексу).
Згідно з п. 36.1 ст. 36 цього Кодексу податковим обов’язком визначається обов’язок платника податку обчислити, задекларувати і сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені Кодексом.
Виконанням податкового обов’язку визначається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов’язань у встановлений податковим законодавством строк (п. 38.1 ст. 38 Податкового кодексу).
У разі якщо фізична особа – підприємець – платник єдиного податку не сплачує (не перераховує) авансові внески єдиного податку у порядку та строки, визначені Податковим кодексом, такий платник притягується до відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 50% ставки єдиного податку, обраної платником єдиного податку.
Після закінчення встановлених Податковим кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Відповідно до пп. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 цього Кодексу при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків, пеня нараховується після закінчення 90 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання.
На суму грошового зобов’язання, визначеного цим підпунктом (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100% річних облікової ставки Нацбанку України, чинної на кожний такий день.
0501463501

Контакты

  • (050) 146-35-01