Вы здесь

 

ХОДПІ для розміщення

Раздел: 
Услуги/Сообщения

Щоденно контакт-центром ДФС надаються відповіді на 2, 5 тис. запитань платників податків
Протягом січня-серпня 2018 року Контакт-центром ДФС надано 618, 6 тис. відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості відповідей 600, 9 тис. надано у телефонному режимі, 15, 9 тис. – електронною поштою і факсом, 1, 8 тис. – із використанням автовідповідача.
Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку для фізичних осіб – підприємців та податку на прибуток підприємств.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства всі відповіді надаються з використанням Бази знань - автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Так, станом на 1 вересня цього року База знань налічує 5, 2 тис. актуальних уніфікованих запитань-відповідей.
База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня-серпня 2018 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 1078 запитань-відповідей та внесено 1252 їх нових редакції.
За вказаний період платникам надано 153 консультації у письмовій формі з використанням Бази знань.
Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2018 року скористалося майже 1, 9 млн клієнтів.
У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів», «Інформація з питань митної справи». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.
Також для користувачів ЗІР є можливість завантаження у форматі PDF відповідей на запитання з розділу «Запитання-відповіді з Бази знань» та їх друк.
Користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру, а саме: на сторінці в розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.
За вказаний період в пошуковій системі ЗІР запроваджено динамічний список, який дозволить користувачам ЗІР деталізувати пошук по обраному податку (збору, платежу, внеску) чи тематиці за типами платників: «Всі типи платників», «Юридичні особи», «Фізичні особи», «Самозайняті особи».

Митники попередили незаконне переміщення майже 21 кг гашишу
16 вересня 2018 року приблизно о 05 год. 19 хв. до зони митного контролю міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Гоптівка» у напрямку руху із України до Російської Федерації в’їхав автомобіль марки «VW Passat».
На підставі аналізу та оцінки ризиків було прийнято рішення про переведення вищевказаного автомобіля на смугу руху «червоний коридор» для проведення огляду транспортного засобу та особистих речей громадянина.
При проведенні усного декларування громадянин заявив, що не переміщує через митний кордон України будь-якої зброї, боєприпасів, вибухових та наркотичних речовин, а також інших товарів (предметів), які заборонені (обмежені) до переміщення через митний кордон України або підлягають обов’язковому декларуванню.
Під час проведення огляду автомобіля у баці для пального, а саме серед пального, було виявлено речовину рослинного походження сіро-зеленого кольору з ознаками наркотичного засобу.
Попередньо мова йде про канабіс, який був запаяний у 68 поліетиленових пакетах. Загальна маса – 20, 9 кг.
Таке місцезнаходження значно ускладнювало виявлення цього наркотичного засобу при митному огляді. Складено протокол про порушення митних правил та направлено повідомлення до СБУ щодо кримінального правопорушення за ст. 305 ККУ.

Олександр Власов: ДФС докладе максимум зусиль для виконання запланованих показників бюджету на 2019 рік
Уряд подав до парламенту проект бюджету на 2019 рік. Як того і вимагає Бюджетний кодекс, документ був переданий на розгляд депутатів вчасно – до 15 вересня. Законопроектом передбачено, що доходи держбюджету плануються на рівні 1, 008 трлн грн, що майже на 10% більше, ніж у 2018 році, загального фонду - 916, 14 млрд грн (плюс 8, 6%).
Видатки заплановані в обсязі 1, 09 млрд грн (зростання на 9, 8%), у тому числі загального фонду - 993, 4 млрд грн (плюс 9, 3% до показника поточного року).
Зокрема, проектом передбачено, що обсяг податкових надходжень держбюджету збільшиться на 11, 7% – до 849, 12 млрд грн. Видатки для Державної фіскальної служби України плануються на рівні 11, 45 млрд грн, що майже на 3% менше, ніж передбачено на 2018 рік.
За словами в. о. Голови ДФС Олександра Власова, ДФС докладе максимум зусиль для виконання дохідної частини бюджету, що має забезпечити вчасне фінансування армії, соціальних виплат та інших державних програм.
«Наступного року ми плануємо завершити реалізацію низки вже розпочатих цього року проектів. Це, зокрема, стосується нових сервісів для платників, у тому числі спеціалізованих програмних продуктів для представників малого та середнього бізнесу, впровадження електронного чеку при розрахункових операціях, системи електронного аудиту. А вже з 2019 року плануємо запускати електронну акцизну марку для контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів. Все це потребуватиме модернізації технічного обладнання для забезпечення надійного функціонування інформаційних систем ДФС. Над цим ДФС продовжить працювати наступного року», - зазначив Олександр Власов.
Крім того, за словами в. о. Голови ДФС, продовжиться робота з модернізації та технічного оснащення пунктів пропуску сучасним обладнанням, розбудови інфраструктури цих об’єктів. Також ДФС, відповідно до нещодавно ухваленого закону про запровадження механізму «єдиного вікна», має створити та забезпечити функціонування єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі». Запровадження такої системи надасть змогу оптимізувати здійснення контрольних процедур при переміщенні товарів через митний кордон, скоротити час огляду та зменшити кількість документів.
«Ще до кінця поточного року ми плануємо забезпечити переведення 100% послуг, які надає ДФС платникам податків, в електронний вигляд. У подальшому Електронний кабінет також буде доповнюватися новими сервісами, яких потребуватиме бізнес та громадськість», - підкреслив Олександр Власов.
Вже цього пленарного тижня проект бюджету на 2019 рік буде представлено у Верховній Раді України

Понад 450 млн. грн. рентної плати зараховано до місцевого бюджету Харківської області
ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що надходження до Державного бюджету України за січень-серпень п. р. рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини склали 7, 2 млрд. гривень.
Водночас нагадуємо, що з 01.01.2018 року набрав чинності Закон України від 07.12.17 № 2245-УІІІ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо зарахування рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату», яким передбачено зарахування рентної плати з видобутку природного газу, нафти та газового конденсату до місцевого бюджету у розмірі 5 відсотків. Після вступу у дію цього Закону, всього по Харківській області за 8 місяців поточного року додатково мобілізовано до місцевого бюджету Харківської області 452, 0 млн. гривень.

Нелегальна зайнятість в агентствах нерухомості Харкова
Харківські податківці знайшли в агенціях нерухомості співробітників, які працювали нелегально, тобто без офіційного оформлення. Документальна перевірка офіційних відомостей самих великих та відомих в Харкові агенцій відобразила наявність усього лише декілька належно працевлаштованих робітників. Це бухгалтер, офіс-менеджер, водій тощо. А якже агенти, які безпосередньо працюють з клієнтами, продають квартири?
Фахівці фіскальної служби області завітали з перевірками, під час яких встановлено чисельні факти використання найманих працівників без належного оформлення трудових відносин. Інформація щодо порушень направлена до Головного управління Держпраці у Харківській області для вжиття заходів реагування в межах повноважень та застосування штрафних санкцій.
Разом з тим, в Головному управлінні ДФС області інформують, що наразі триває роз’яснювальна кампанія, в ході якої роботодавців Харківщини та громадян інформують про наслідки порушень трудового законодавства. Податківці налаштовані на активну роботу та закликають мешканців регіону працювати виключно у правовому полі.

До уваги платників! Система e-Receipt – новація в реєстрації та обліку РРО
В Головному управлінні ДФС у Харківській області інформують про створення Системи e-Receipt. Нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею. Нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.
Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.
Пропонуємо детальніше ознайомитися з перевагами застосування системи e-Receipt.

0501463500

Контакты

  • (050) 146-35-00
  • (080) 050-10-07