Вы здесь

 

ХОДПІ для розміщення

Раздел: 
Услуги/Сообщения

Власники нерухомості вже сплатили 582, 5 млн гривень податку на нерухоме майно
За оперативними даними протягом січня-серпня поточного року фізичні особи сплатили до місцевих бюджетів 582, 5 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Це на 308, 3 млн грн більше аналогічного періоду минулого року (274, 2 млн грн) та на 137, 8 млн грн показника всього 2017 року (444, 7 млн грн).
Сформовано близько 1, 2 млн податкових повідомлень-рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для більше ніж 920 тис. фізичних осіб – власників такої нерухомості.
До сплати визначено податку на загальну суму 969, 1 млн грн, що на 473, 9 млн грн більше, ніж у 2017 році (495, 2 млн грн)
Нагадаємо, що податок на нерухомість платники сплачують за 2017 рік за ставками та з використанням пільг, які були законодавчо визначені у цей період.
Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.
Податок нараховується на загальну площу об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.
При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, складають:
- для квартири/квартир незалежно від їх кількості - 60 кв. метрів;
- для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - 120 кв. метрів;
- для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - 180 кв. метрів.
Звертаємо увагу, що у разі наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, у тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи - платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), сума податку збільшується на 25 000 грн на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку) (підпункт «ґ» підпункту 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України).
Нагадуємо, що фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення.
Декларуйте доходи! Банки надають інформацію фіскальній службі
На сьогоднішній день органи ДФС та банківські установи тісно співпрацюють у порядку обміну інформацією щодо банківських рахунків фізичних осіб.
Так, фахівцями управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС області отримано податкову інформацію стосовно самозайнятої особи, яка здійснювала господарську діяльність у 2017 році у сфері торгівлі. В установах банку жінкою-підприємцем було відкрито розрахункові рахунки як на самозайняту особу, так і карткові на фізичну особу.
Під час здійснення господарської діяльності вона отримувала грошові кошти за реалізований товар на карткові рахунки відкриті як на фізичну особу. Суми яких, в свою чергу, не декларувала, податки з них не сплачувала. У ході проведення документальної перевірки було встановлено отримання доходу від здійснення господарської діяльності за 2017 р. у сумі понад 9, 2 млн. грн., які надійшли на карткові рахунки фізичної особи.
За результатами вжиття контрольно-перевірочних заходів вказаній особі донараховано податків та зборів понад 2, 7 млн. грн. Фіскальна служба закликає громадян декларувати усі отримані доходи в повному обсязі та сплачувати з них податки.

До уваги платників! Система e-receipt –новація в реєстрації розрахункових операцій
Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що Кабінетом Міністрів України схвалено постанову про проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.
Інноваційна система e-Receipt розроблена ДФС й передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.
Нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким гаджетом. Вона передбачатиме програмне забезпечення для продавця, покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника. Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.
Система e-Receipt матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації. Нова система e-Receipt значно спрощує та удосконалює цей процес, оскільки передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та оnline передачу (отримання) даних. Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.
Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.
До уваги платників податків!
Наказом ДФС України від 12.07.2018 р. № 445 затверджено перелік управлінь, які утворені на правах відокремлених підрозділів Головного управління ДФС у Харківській області, а саме: Слобожанське, Ізюмське, Південне, Харківське, Салтівське, Лозівське, Центральне, Київське, Східне.
Враховуючи зазначене, платники податків для отримання адміністративних послуг та при листуванні з питань функціональних повноважень новостворених управлінь, повинні звертатися за адресою розташування управління.
Тема співпраці: легалізація трудових відносин
Фіскальна служба Харківського регіону провела «круглий стіл», присвячений проблематиці тіньової зайнятості населення. До обговорення запросили і органи державної влади, і представників бізнесу та громадськості, роботодавців регіону, представників Громадської ради при ГУ ДФС області.
Тіньовий ринок праці – проблема загальнодержавна. Саме тому, згідно розпорядження Кабінета Міністрів України від 05.09.2018 № 649-р, проводиться спільна інформаційна кампанія органами виконавчої влади. В ній задіяні: Державна фіскальна служба, Державна служба з питань праці, Пенсійний фонд, Національна поліція, органи місцевого самоврядування.
Відкрила засідання заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Ірина Сагайдак, яка зауважила, що проблема тіньової праці дуже актуальна та гостра. Вона стосується великої кількості громадян і практично усіх секторів екноміки.
«Головне наше завдання сьогодні – роз’яснити роботодавцям неприпустимість використання найманої праці без офіційного оформлення. Жахливими наслідками цього є суттєві втрати бюджетів місцевих громад, які недоотримують суми податку на доходи фізичних осіб. Втрачають і соціальні фонди (надходження єдиного соціального внеску). Відсутність захищеності робітників. А також «негативна» репутаційна історія для роботодавців. Тому спільна робота всіх органів влади та підтримка громадськості дуже важлива », - відзначила Ірина Сагайдак.
Начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС області Сергій Благий проінформував присутніх щодо методів впливу на несумлінних працедавців, які застосовує фіскальна служба. Це, насамперед серйозна аналітична робота, а потім вже контрольно-перевірочні заходи. Податківець розповів про резонансні випадки під час перевірок та попередив про наслідки порушення законодавства.
Начальник Головного управління Держпраці області Володимир Рожанський запросив до співпраці учасників засідання, відзначив, що тільки спільними та сконцентрованими зусиллями можна долати такі негативні явища у суспільсті, як нелегальна зайнятість. Його заступник Олена Петренко розповіла присутнім, які заходи проводить управління Держпраці сумісно з фіскальною службою та наголосила на важливості здійснення саме превентивних дій.
До обговорення приєдналися директор Департаменту соціального захисту населення ХОДА Юрій Шпарага та заступник начальника ГУ Пенсійного фонду України в Харківській області Наталія Тарасенко. Посадовці закцентували увагу на проблемі отримання громадянами, які працюють неофіційно, пенсії у майбутньому, неможливості отримання субсидій, соціальних виплат тощо. Окремо Наталія Тарасенко відзначила, що з 2018 року страховий стаж складатиме 25 років та з кожним роком буде підвищуватись. Отже проблема нелегальної зайнятості у цьому контексті тільки загострюється.
В свою чергу представники громадських організацій регіону та представники бізнесу висловили ряд пропозицій та зауважень. Вони стосувалися в першу чергу необхідності внесення змін до законодавства стосовно пенсійного забезпечення та соціального страхування.
Активну участь в обговоренні взяли члени Громадської ради при ГУ ДФС у Харківській області. Зокрема, Вадим Мякотін, член Комітету сприяння боротьби з тіньовою економікою та забезпечення законності, запропонував долучати до легалізації іноземців.
Загалом, учасники засідання, у більшості підтримали необхідність проведення превентивної роз’яснювальної роботи. Усі зацікавлені, щоб проблема тіньової зайнятості була викорінена, але для цього потрібні і моральні зусилля, як то зміна менталитету та свідомості, внесення законодавчих змін та злагоджена робота як органів влади, так і усього суспільства.
Як звітувати платнику єдиного податку
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду. Відповідно до п. п. 49.18.3, п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Згідно з п. 296.3 ст. 296 Кодексу платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду.
Податкові декларації, крім випадків, передбачених Податковим кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя). Така норма встановлена п. п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Кодексу.
Платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал (п. 295.3 ст. 295 Кодекс).
0501463501

Контакты

  • (050) 146-35-01