Вы здесь

 

ХОДПІ для розміщення

Раздел: 
Услуги/Сообщения

До уваги суб’єктів господарювання!
Головне управління ДФС у Харківський області проводить конкурс з формування Єдиного реєстру торгівельних організацій на 2019 рік, яким надається право реалізації та зберігання безхазяйного та іншого належного державі майна, що перейшло у власність держави.
До Єдиного реєстру включаються суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, що є юридичними особами та платниками податку на додану вартість і здійснюють реалізацію майна шляхом проведення біржових торгів (аукціонів) або через роздрібну торговельну мережу.
Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання (юридичні особи платники податку на додану вартість) подають такі документи у строк до 17 грудня:
заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількості працівників, наявності офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;
копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;
копії ліцензій на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявності);
довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;
копії документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);
баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.
Якщо суб’єкт господарювання на дату подачі документів перебуває у Єдиному реєстрі і протягом останнього року зміни до установчого документа не вносились, завірена копія установчого документа не надається.
Засідання комісії відбудеться 26 грудня 2018 року, о 10 годині, за адресою:
61166, м. Харків. Вул. Пушкінська 46,. Довідки за телефоном: 702-16-33.”

Від Харківської митниці ДФС - 9 мільярдів гривень до Державного бюджету України
Майже 9 мільярдів гривень спрямувала Харківська митниця ДФС до Державного бюджету України з початку 2018 року. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року перерахування збільшились на 9, 6 %.
У вересні поточного року митницею перераховано 1 мільярд 79 мільйонів гривень. Перерахування за вересень збільшились у порівнянні із минулим роком на 11, 4 %.
В Харківській митниці проінформували щодо основних бюджетоутворюючих товарів з початку поточного року в розрізі товарних груп:
- котли, машини, обладнання і механічні пристрої; їх частини - сплачено податків 1 мільярд 40 млн. грн.;
- пластмаси, полімерні матеріали та вироби з них – 834, 1 млн. грн.;
- олива моторна, вугілля кам’яне – 823, 6 млн. грн.;
- мінеральні добрива – 781, 2 млн. грн.
- тютюн і промислові замінники тютюну – 729 млн. грн.
Крім того, з початку року через митний кордон України Харківською митницею ДФС пропущено 26, 6 мільйонів тонн вантажів, 1, 6 мільйон транспортних засобів та 3, 9 мільйони громадян. За вересень поточного року пропущено 3, 2 мільйони тонн вантажів, 195 тисяч транспортних засобів та 461 тисячу громадян.

ДФС: Наймані працівники мають бути зацікавлені в офіційному оформленні трудових відносин
Боротьба з «тіньовою» зайнятістю та виплатою заробітної плати без оподаткування сьогодні серед пріоритетних напрямів роботи Державної фіскальної служби України. Адже від надходжень до бюджетів за рахунок оподаткування доходів, які отримують громадяни, залежить вчасне фінансування закладів освіти, охорони здоров’я, оборони, безпеки, культури, забезпечення надання грошової допомоги багатосімейним і малозабезпеченим громадянам та інших виплат соціального напряму.
Крім того, «тіньова» зарплата має негативні наслідки для найманих працівників. Зокрема, це відсутність соціальних гарантій, передбачених для працівника, - права на відпустку (у тому числі на час вагітності та пологів), страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків непрацездатності. Також громадяни втрачають пенсійний стаж та можливість отримання допомоги у разі втрати роботи.
Наслідком «тіньової» зайнятості є також погіршення бізнес-середовища та інвестиційного клімату через формування недобросовісної конкуренції (за рахунок «тіньової» зарплати занижується собівартість продукції).
Водночас отримання нелегальних доходів призводить до соціального шахрайства – коли громадяни користуються послугами соціального забезпечення, наприклад, отримують субсидії, але не здійснюють жодних відрахувань до бюджету.
Найбільш ризиковими сферами діяльності щодо використання неоформленої зайнятості є будівництво, охоронна діяльність, сільське, лісове, рибне господарства, громадське харчування, сфера послуг, у т. ч. з перевезень вантажів та пасажирів.
Як приклад, на обліку у ГУ ДФС в Одеській області перебуває приватне підприємство, яке працює у сфері ресторанного бізнесу та надає послуги мобільного харчування.
Відповідно до звітних даних підприємство здійснювало господарську діяльність у 2-х закладах громадського харчування та використовувало працю 3 найманих осіб, одним з яких є директор.
Однак за результатами проведення фіскальною службою фактичної перевірки підприємства було виявлено ще 29 робітників, які працювали неофіційно. З цими особами роботодавцю довелося укласти відповідні трудові угоди. Матеріали перевірки направлено до Управління Держпраці в Одеській області.
На Хмельниччині до органів ДФС надійшла інформація про використання підприємцем у одному з швейних цехів праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин.
ГУ ДФС у Хмельницькій області проведено фактичну перевірку за місцем здійснення підприємцем господарської діяльності, під час якої встановлено, що у швейному цеху 17 найманих осіб шили спецодяг (футболки, жилети та термобілизну). При цьому з метою мінімізації відрахувань до бюджетів Пенсійного фонду та фондів соціального страхування, трудові угоди з працівниками не укладались.
За результатами перевірки легалізовано працю 17 найманих осіб.
Загалом протягом січня-серпня 2018 року представниками органів ДФС виявлено 5, 1 тис. найманих осіб, які працювали без оформлення трудових відносин з роботодавцем.
Зазначаємо, що відповідно до норм трудового законодавства роботодавець має право допустити найманого працівника до роботи після повідомлення органів ДФС про прийняття працівника на роботу за формою та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413.

Порядок проведення перерахунку сум доходів та наданих податкових соціальних пільг
ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що порядок проведення перерахунку сум доходів та наданих податкових соціальних пільг встановлений п. 169.4 ст. 169 ПКУ.
Відповідно до п. п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ якщо платник податку отримує доходи у вигляді заробітної плати за період її збереження згідно із законодавством, у тому числі за час відпустки або перебування платника податку на лікарняному, то з метою визначення граничної суми доходу, що дає право на отримання податкової соціальної пільги, та в інших випадках їх оподаткування, такі доходи (їх частина) відносяться до відповідних податкових періодів їх нарахування.
Перерахунок полягає в уточненні виплачуваних протягом року місячних доходів з урахуванням сум, які були нараховані безпосередньо за відповідні звітні місяці (відпускні, лікарняні тощо). Уточнені місячні оподатковувані доходи розраховуються кожний окремо як об’єкти оподаткування
Згідно з п. п. 169.4.2 п. 169.4 ст. 169 ПКУ роботодавець платника податку зобов’язаний здійснити, у тому числі за місцем застосування податкової соціальної пільги, перерахунок суми доходів, нарахованих (з урахуванням положень абзацу другого п. 167.1 ст. 167 ПКУ для періодів 2014, 2015 років) такому платнику податку у вигляді заробітної плати, а також суми наданої податкової соціальної пільги:
за наслідками кожного звітного податкового року під час нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року;
під час проведення розрахунку за останній місяць застосування податкової соціальної пільги у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника податку або у випадках, визначених п. п. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ (обмеження щодо застосування податкової соціальної пільги);
під час проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем.

Увага, діють шахраї!
Головне управління ДФС у Харківській області попереджає, що поширюються випадки шахрайства з боку невідомих осіб, які, представляючись працівниками фіскальних органів, відвідують підприємства ( підприємців), з метою перевірки питання легалізації праці та заробітної плати.
Погрожуючи штрафами, для залагодження перевірки, псевдоінспектори вимагають «гроші».
Наполегливо радимо бути пильними та обачними. Якщо такі факти мають місце, слід звертатися до Антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс» по телефону 0-800-501-007 (напрямок 4) та до правоохоронних органів.

До уваги платників! Система e-receipt –новація в реєстрації розрахункових операцій
Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що Кабінетом Міністрів України схвалено постанову про проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.
Інноваційна система e-Receipt розроблена ДФС й передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.
Нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким гаджетом. Вона передбачатиме програмне забезпечення для продавця, покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника. Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.
Система e-Receipt матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації. Нова система e-Receipt значно спрощує та удосконалює цей процес, оскільки передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та оnline передачу (отримання) даних. Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.
Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.

0501463501

Контакты

  • (050) 146-35-01
  • 702-16-33
  • (080) 050-10-07