Вы здесь

 

ХОДПІ для розміщення

Раздел: 
Услуги/Сообщения

Змінено порядок реєстрації РРО та книг обліку розрахункових операцій
З 01 жовтня набрав чинностінаказ Міністерства фінансів України щодо зміни до порядків реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та книг обліку розрахункових операцій.
Новації передбачають спрощення процедури реєстрації та застосування РРО. Так, платник матиме можливість здійснювати реєстрацію РРО на підставі однієї заяви (за спрощеною формою) без додатків, яка може бути подана до контролюючого органу у паперовій або електронній формі. Обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС здійснюватиметься засобами інформаційної системи фіскальної служби. Для впровадження таких спрощень ДФС буде створено та здійснено супровід двох нових реєстрів - Реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та Реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.
Зміни, внесені наказом, набувають чинності у два етапи.
Так, з 1 жовтня:
- здійснюється за спрощеним порядком ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО) /журналу використання РРО з купівлі-продажу іноземної валюти. Суб’єкту господарювання вже не потрібно підклеювати щоденні фіскальні звітні чеки (z-звіти) та вести облік ремонтів;
- щоденні фіскальні звітні чеки (щоденні z-звіти) зберігатимуться в електронній формі;
- реєстрація, застосування (зберігання) книги ОРО на РРО, розрахункової книжки (РК) здійснюватиметься за бажанням суб’єкта господарювання у разі прийняття ним рішення про те, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється ним до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії;
- перереєстрація РРО/книг ОРО у разі зміни даних щодо суб’єктів господарювання, які зазначаються у реєстраційному посвідченні/книзі ОРО та пов’язані з перейменуванням районів у містах, вулиць тощо, здійснюватиметься на підставі заяви без додатків;
- суб’єктам господарювання та їх представникам, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, забороняється здійснювати валютно-обмінні операції у пунктах обміну валюти в разі виходу з ладу РРО, відсутності резервного РРО або тимчасового відключення електроенергії.
Решта змін, передбачених наказом, набуває чинності після набрання чинності наказу про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО. У ньому, зокрема, мова йде про:
- реєстрацію РРО, книги ОРО на підставі однієї заяви про реєстрацію РРО без додатків, у т. ч. поданої в електронній формі;
- обмін документами між ДФС та ЦСО у вигляді електронних повідомлень щодо резервування фіскального номера РРО, опломбування РРО, укладання договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, а також акта введення в експлуатацію РРО;
- надання права підпису реєстраційної заяви, заяви про реєстрацію книги ОРО та журналу про використання РРО отримання реєстраційних документів представнику суб’єкта господарювання;
- оновлені спрощені форми документів, які передбачені Змінами.
Запрошуємо платників податків взяти участь у тестуванні електронного сервісу E-Receipt
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що фіскальною службою забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt. Експериментальний проект розпочатого відповідно до постанови Кабміну щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно–технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.
У свою чергу, в рамках функціонування даної системи ДФС реалізовано і електронний сервіс, який дозволяє покупцеві товарів (послуг) здійснювати пошук та перегляд фіскального касового чеку, що формується як традиційними реєстраторами розрахункових операцій, так і електронний фіскальний чек, створений новітніми РРО.
Сервіс знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації осіб за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.
Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно внести:
фіскальний номер РРО, дату та час видачі чеку (для традиційних РРО);
пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою.
Якщо ви не знайшли свого е-чека в системі, або виявили розбіжності в даних чеку, зробіть його фото та надішліть за адресою: infozvit@sfs.gov.ua. ДФС буде визначено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи, та вжито відповідних заходів.
Запрошуємо платників податків та споживачів товарів (послуг) взяти участь у тестуванні зазначеного електронного сервісу.
Харківщина: на соціальні потреби - понад 9 мільярдів гривень ЄСВ
У Головному управлінні ДФС у Харківській області повідомили, що за 9 місяців 2018 року надходження з єдиного соціального внеску склали 9 003, 1 млн. грн. На 102, 6 % виконано очікуваний показник, додатково надійшло 224, 2 млн. гривень. Досягнуто також збільшення надходжень з єдиного внеску у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 1 485, 6 млн. грн або на 19, 8 %.
За вересень 2018 року надходження з ЄСВ склали 1 027, 4 млн. грн. При цьому ріст збору до минулого року склав 138, 4 млн. грн або 15, 6 %.
Водночас спостерігається позитивна динаміка надходжень впродовж року. Для порівняння, якщо у січні 2018 року надходження з ЄСВ склали 873, 3 млн. грн, то у вересні вже 1 027, 4 млн. гривень.
Отримані кошти єдиного соціального внеску направляються на забезпечення соціальних потреб мешканців Харківщини. А це, в першу чергу, пенсійні виплати, виплати в зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, виплати по безробіттю, виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням. Тому, вкрай важливо, щоб усі роботодавці не допускали виплату заробітної плати «в конвертах», сумлінно ставились до її своєчасної виплати, та відповідно сплати ЄСВ.
Суб’єкт господарювання орендує приміщення у фізособи: як сплачувати ПДФО
ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що у разі оренди приміщення у фізичної особи суб’єктом господарювання (підприємством або фізичною особою - підприємцем) податковим агентом виступає орендар.
Слід враховувати правило, передбачене статтею 168.1.1 ПКУ, відповідно до якого податковий агент, що нараховує оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок.
Сума доходів у вигляді орендної плати оподатковується податком на доходи з фізичних осіб за ставкою 18%. Окрім цього, з такого доходу утримується військовий збір за ставкою 1, 5%.
Сплата ПДФО та військового збору до бюджету здійснюється під час виплати такого оподатковуваного доходу ( пп. 168.1.2 ПКУ).
Cума виплаченої орендної плати фізичній особі відображається підприємством (підприємцем) – орендарем у формі № 1 ДФ з ознакою доходів «106».
Харківська митниця ДФС про порядок переміщення ювелірних виробів через митний кордон України
В умовах сучасного насиченого бурхливого сьогодення поїздки за кордон не є чимось незвичним і недосяжним. Навпаки, все більше наших співвітчизників, бажаючи отримати яскраві, незабутні враження, віддають перевагу закордонним подорожам та відпочинку на заморських курортах. Тому, збираючись у подорож корисно знати, скільки можна перевозити через кордон грошей чи інших цінностей, аби не виникло проблем із митницею. Зокрема, мова йтиме про правила перевезення ювелірних виробів, що особливо актуально для прекрасної половини людства, яка особливо бажає виглядати чарівною і привабливою на морському узбережжі, а також поповнити свою колекцію прикрас виробами іноземного ювелірного мистецтва. Відповідно до норм Митного кодексу України, особисті речі, що переміщуються громадянами через митний кордон України у ручній поклажі, супроводжуваному та несупрововоджуваному багажі, підлягають декларуванню шляхом учинення дій усно, або за бажанням власника чи на вимогу органу доходів і зборів, письмово, не оподатковуються митними платежами та звільняються від подання документів, що видаються державним органами для здійснення митного контролю.
Особистими речами вважаються, зокрема, особисті прикраси, у тому числі з дорогоцінних металів та каміння, що мають ознаки таких, що були у користуванні. Як передбачає діюче митне законодавство, товари, в тому числі і золоті та срібні ювелірні вироби, персні, сережки, придбані в іншій країні, сумарна вартість яких не перевищує еквівалент 1000 євро, що ввозяться громадянами у ручній поклажі та/або супроводжуваному багажі через пункти пропуску через державний кордон України, відкриті для повітряного сполучення (через аеропорт), та товари, сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 500 євро та сумарна вага яких не перевищує 50 кг, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або супроводжуваному багажі через інші пункти пропуску через державний кордон України (наприклад, морський порт), не підлягають письмовому декларуванню та не є об`єктами оподаткування митними платежами. У разі, якщо вартість придбаних товарів перевищує зазначені вище обмеження, але не перевищує еквівалент 10000 євро, дані товари підлягають письмовому декларуванню та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10 відсотків і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України, в частині що перевищує еквівалент 1000 євро - для перевезення повітряним транспортом, та 500 євро – для перевезення автомобільним та морським видами транспорту у санкціонованих пунктах перетину державного кордону. У будь-якому разі, придбаваючи за кордоном ювелірні прикраси, доцільно зберегти чеки, які засвідчать вартість ваших придбань. Таким чином, володіючи елементарною інформацією про існуючі законодавчі заборони і обмеження щодо переміщення через митний кордон такої категорії товарів, як ювелірні вироби, можна запобігти виникненню неприємних моментів, які можуть затьмарити враження від закордонної подорожі.
Майже 3, 6 мільярдів гривень ПДВ надійшло до бюджету від платників Харківщини з початку року
Протягом січня - вересня 2018 року Головним управлінням ДФС у Харківській області забезпечено збір податку на додану вартість до Державного бюджету у сумі 3567, 7 млн. грн. У фіскальній службі регіону відзначають позитивну динаміку щодо збільшення рівня декларування та збору податку на додану вартість. Приріст надходжень склав 645, 1 млн. грн. або 22, 1% до відповідного періоду минулого року.
Такі показники забезпечені, зокрема, позитивними тенденціями в економіці регіону: за результатами декларування у січні – вересні поточного року в області спостерігається збільшення обсягів реалізації платниками ПДВ на 41, 7 млрд. грн. або 28, 3% та нарахувань до сплати в бюджет на 632, 8 млн. грн., або 22, 0% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

0501463501

Контакты

  • email hidden
  • (050) 146-35-01