Вы здесь

 

ХОДПІ для розміщення

Раздел: 
Услуги/Сообщения

Мирослав Продан: Система e-Receipt – революційна новація в реєстрації та обліку РРО

Нову інформаційну систему реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій e-Receipt (електронний касовий чек) презентував сьогодні в. о. Голови ДФС Мирослав Продан під час зустрічі з бізнесом за участі Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана.
«Інноваційна система e-Receipt передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею», - зазначив Мирослав Продан.
За його словами, нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.
Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.
«Система e-Receipt матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації», - підкреслив Мирослав Продан.
За словами очільника ДФС, існуюча на сьогодні система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій є недосконалою, оскільки доволі обтяжлива, незручна та високовартісна для платника податків. Вона передбачає реєстрацію реєстратора розрахункових операцій протягом п’яти днів, включаючи візити до органів ДФС та Центрів сервісного обслуговування, оформлення значної кількості паперових документів. Крім того, вартість РРО, які представлені на ринку касової техніки, є високою і становить від 4 до 20 тис. грн.
До того ж послуги на технічне обслуговування та ремонт РРО, які забезпечуються центрами сервісного обслуговування відповідно до заключних договорів, а також послуги інформаційних еквайєрів, якими передаються дані РРО, є платними і становлять мінімально 200 грн. щомісяця для кожного РРО.
«Традиційні РРО друкують лише паперові чеки, потребують наявності друкуючого пристрою, та відповідних витратних матеріалів. Нова система e-Receipt значно спрощує та удосконалює цей процес оскільки передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та Оnline передачу (отримання) даних», - зазначив в. о. Голови ДФС.
Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.
Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.
Враховуючи важливість та актуальність для бізнесу питання удосконалення системи реєстрації та обліку РРО, Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман доручив розглянути запропоновану модель системи e-Receipt на найближчому засіданні Уряду. За його словами, нова система не тільки спростить процес використання касових апаратів, оскільки знімає додаткові часові та фінансові витрати бізнесу, а й допоможе у боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.
Представники бізнесу також підтримали ідею з впровадженням електронних чеків.
Довідково:
На теперішній час у функціонуючій системі реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій 109 тисячами суб’єктами господарювання зареєстровано 283 тис. РРО.

В День захисту дітей оперативники ДФС провели благодійну акцію

З нагоди Дня захисту дітей працівники Головного оперативного управління Державної фіскальної служби України провели благодійну акцію на підтримку онкохворих дітей.
За кошти, добровільно зібрані серед співробітників оперативних підрозділів, було закуплено необхідні для лікування дітей ліки, а також побутову техніку та солодощі.
Ці подарунки оперативники вручили хворим дітям, які проходять лікування та реабілітацію у дитячому онкологічному центрі Державної установи «Науковий центр радіаційної медицини Національної академії медичних наук України».

ДФС оприлюднила додаткові набори даних у формі відкритих даних

Діяльність Державної фіскальної служби України стає ще більш прозорою.
Звертаємо увагу аналітиків, представників бізнес-середовища, громадськості та ЗМІ, що ДФС, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами), прийняла рішення про оприлюднення додатково 4-х наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) на головній сторінці у банері «Відкриті дані» (тестова версія) (sfs.gov.ua/datasets.php?q=) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua) у розділі «Податки», які не передбачені зазначеною постановою, а саме:
- Інформація щодо кількості іноземних комерційних транспортних засобів, що в’їхали на митну територію України, в розрізі країни реєстрації
- Інформація щодо середнього часу митного оформлення товарів у митних режимах експорту, імпорту, транзиту
- Інформація митниць про кількість доручень правоохоронних органів на проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів комерційного призначення
- Статистична інформація про застосування принципу «єдиного вікна» при здійсненні митного контролю та інших видів державного контролю товарів в розрізі кожного державного органу
Довідково.
Статтею 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначено, що публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання.
Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.
Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов'язковим посиланням на джерело отримання такої інформації.

Збір платежів до загального фонду держбюджету збільшився на 40, 8 млрд гривень

У січні-травні 2018 року до загального фонду державного бюджету зібрано 345 млрд грн платежів, що контролюються ДФС. Це на 13, 4%, або на 40, 8 млрд грн більше, ніж у відповідному періоді минулого року.
До загального фонду держбюджету з початку 2018 року зібрано 219, 3 млрд грн податкових платежів, що на 15, 7%, або на 29, 8 млрд грн перевищує минулорічний показник.
Надходження митних платежів у січні-травні до загального фонду держбюджету склали 125, 6 млрд грн та перевищили минулорічні показники на 9, 6%, або на 11 млрд грн.
У травні цього року до загального фонду держбюджету надійшло (сальдо) 69, 5 млрд грн. Це на 25%, або на 13, 8 млрд грн перевищує надходження травня минулого року.
Надходження податкових платежів у травні склали 43 млрд грн та перевищили минулорічні на 34%, або на 10, 9 млрд грн.
До загального фонду держбюджету у травні надійшло 26, 6 млрд грн митних платежів, що на 13%, або на 3 млрд грн перевищує минулорічний показник.

Загальна система оподаткування: яку суму витрат на оплату праці найманих працівників включають до складу витрат підприємця

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє,, що відповідно до пп. 177.4.2 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів фізособою - підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування належать, зокрема, витрати на оплату праці фізосіб, що перебувають у трудових відносинах з таким платником податку, які включають витрати на оплату основної і додаткової зарплати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів (робіт, послуг), витрати на оплату за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розділу IV ПКУ).
Згідно з пп. 164.2.1 ПКУ доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту) включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку.
Під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ), страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, - обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності (п. 164.6 ПКУ).
Згідно з розділом III Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Мінфіну від 13.01.2015 р. №4, у графі 3 а «Сума нарахованого доходу» відображається нарахований дохід повністю, без вирахування сум податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) та ЄВ, які відповідно до закону справляються за рахунок доходу найманої особи та у графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку у відповідності із нарахованим доходом, а саме - без вирахування із суми нарахованого доходу сум ПДФО та ЄВ, які справляються за рахунок доходу найманої особи.
При цьому слід врахувати, що відповідно до Закону про ЄСВ єдиний внесок з найманих працівників не утримується.
Таким чином, до складу витрат фізособи – підприємця на загальній системі оподаткування включається сума нарахованої заробітної плати без вирахувань.

Надходження податків до місцевих бюджетів Харківщини перевищили минулорічні на понад мільярд гривень

В Головному управлінні фіскальної служби Харківської області проінформували, що до місцевих бюджетів за січень-травень 2018 року надійшло 5 617, 0 млн. грн., що на 27, 0 відс. або на 1 193, 4 млн. грн. більше минулорічного показника.
Наповнені місцеві скарбниці – розвиток міста та області, відзначають у службі. Тож адмініструванню податків та обслуговуванню платників податківці приділяють саму пильну увагу.
Повідомляють в ГУ ДФС області також і про надходження в розрізі податків. Основним джерелом надходження до місцевого бюджету є податок на доходи фізичних осіб. За січень-травень 2018 року фактично надійшло 3 227, 1 млн. грн. цього податку. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року забезпечено приріст на 26, 1 відс. або на 668, 7 млн. гривень.
Крім того, до місцевого бюджету надійшло єдиного податку – 1 058, 7 млн. грн. (збільшення з аналогічним періодом на 216, 7 млн. грн.), плати за землю – 582, 0 млн. грн., (збільшення з аналогічним періодом на 24, 8 млн. грн.), акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 131, 4 млн. грн.

Податок на майно: звірка даних з контролюючими органами

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що нормами Податкового кодексу України закріплено право фізичних осіб - платників податку на майно звернутись з письмовою заявою до контролюючого органу для проведення звірки даних, що стали підставою для визначення розміру податкових зобов'язань з такого податку.
Статтею 265 Податкового кодексу України закріплено, що податок на майно складається з:
• податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості);
• транспортного податку;
• плати за землю.
При цьому, відповідно до пп. 266.7.3 ПКУ, звірка даних, які стали підставою для визначення розміру податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, проводиться щодо:
- об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
- права на користування пільгою із сплати податку;
- розміру ставки податку; *
- нарахованої суми податку.
Згідно з пп. 267.6.10 ПКУ проведення звірки даних, які стали підставою для визначення розміру транспортного податку здійснюється щодо:
- об'єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;
- розміру ставки податку;
- нарахованої суми податку.
За змістом абзацу 5 пункту 286.5 статті 286 ПКУ звірка даних, які стали підставою для визначення розміру плати за землю відбувається щодо:
- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника
податку;
- права на користування пільгою із сплати податку;
- розміру ставки податку;
- нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування тощо), контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення- рішення, у такому випадку, вважається скасованим (відкликаним).

На Харківщині стартувала масштабна семінарська кампанія для сільгоспвиробників

На сьогоднішній день Харківська область є одним з провідних промислових та сільськогосподарських регіонів України. Надходження єдиного податку від платників аграрної галузі наповнюють бюджети місцевих громад. Тому роз’яснювальній роботі з платниками податків –сільхозниками у фіскальній службі регіону приділяють значну увагу.
Головним управлінням ДФС у Харківській області сумісно з Науково-консультативною радою при ГУ ДФС області та органами місцевого самоврядування запроваджено серію роз'яснювальних семінарів на тему: «Сільське господарство: особливості податкового обліку, сплати податків та подання звітності».
Протягом червня податківці та науковці охоплять семінарами практично усі райони області. Сьогодні стартували перші семінари для платників Харківського району та м. Люботин, а також Чугуївського, Зміївського та Печенізького районів.
В Харківському районі семінар відкрив керівник фіскальної служби регіону Микола Рибаков, на Чугуївщині – заступник начальника ГУ ДФС області Артур Праскурін та голова Науково-консультативної ради Євген Смичок.
«Ми спеціально запросили провідних вчених з Національного юридичного університету ім. Я. Мудрого, щоб в рамках проекту «Я маю право», детально роз’яснити права платників, у тому числі, під час проведення перевірок контролюючими органами», - наголосив Микола Рибаков.
Податківець відзначив, що фіскальна служба зацікавлена, щоб платники були обізнані про свої права, але з іншого боку, у службі стоять на сторожі закону та забезпечують для усіх платників рівні конкурентні умови.
«Бюджети повинні наповнюватись вчасно та в повному обсязі. З цією метою фіскальна служба вживає увесь комплекс необхідних заходів. Співпрацюємо з платниками, визначаємо шляхи вирішення нагальних питань сільгоспвиробників, як мають можливість звертатися і до фіскальної служби, і до органів місцевої влади», - відзначає Микола Рибаков.
Під час заходів до присутніх було донесено важливу та актуальну інформацію, обговорені практичні питання з ведення підприємницької діяльності. Запитання та пропозиції від платників будуть розглянуті науковцями та направлені до профільного комітету Верховної Ради України.
Днями аналогічні семінари відбудуться для платників Ізюмського, Лозівського та Куп’янського районів.
0501463501

Контакты

  • (050) 146-35-01