ХОДПІ для розміщення | Чугуевский Портал
 

Вы здесь

 

ХОДПІ для розміщення

Раздел: 
Услуги/Сообщения

Мирослав Продан представив громадськості новації, які реалізує ДФС

ДФС разом із бізнесом удосконалює процеси адміністрування податків і зборів, втілює нові технології та електронізує процеси для покращення умов ведення господарської діяльності. Зокрема, завдяки повній автоматизації та прозорості у адмініструванні та відшкодуванні ПДВ, вдалося повністю ліквідувати схеми та маніпуляції з цим податком.
В. о. Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Громадської ради при ДФС відзначив, що саме за активної участі бізнесу, вдалося оновити та перезапустити систему моніторингу ризиків та блокування податкових накладних. Створено систему критеріїв, які блокують схемні податкові кредити, не створюючи перешкод легальному бізнесу. З початку запуску другого етапу СМКОР оброблено 53 млн податкових накладних/розрахунків коригування. У порівнянні з минулорічною системою блокування ПН, що діяла з 1 липня по 1 грудня 2017 року, кількість податкових накладних, які зупиняються, суттєво зменшилась – на майже 120 тис в середньому за місяць. «Суттєвих нарікань на роботу системи ми не чуємо. Одночасно з цим значно збільшилися нарахування з ПДВ та податку на прибуток», - додав очільник ДФС.
Ще одна новація, підтримана бізнесом та яку незабаром втілюватиме служба у рамках пілотного проекту, e-Receipt. Схвалене Урядом рішення щодо застосування новітніх моделей для реєстрації розрахункових операцій стане кроком до принципової зміни існуючої системи, яка давно застаріла.
«Існуюча на сьогодні система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій є недосконалою, оскільки доволі обтяжлива, незручна та високовартісна для платника податків. Враховуючи рівень розвитку інформаційних технологій, ми маємо якнайповніше застосовувати їх на практиці. Саме тому ДФС пропонує альтернативу касовим апаратам – мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші сучасні засоби комунікації, які бізнес зможе використовувати замість традиційних реєстраторів розрахункових операцій», – наголосив Мирослав Продан. Застосування новітніх моделей у рамках пілотного проекту відбуватиметься паралельно з діючою системою. Взяти участь в проекті зможуть усі бажаючі, саме з їх допомогою ДФС зможе удосконалити систему, виявляти проблемні моменти та їх усунути. Мирослав Продан закликав громадськість також активно долучитися до цієї роботи.
Мирослав Продан також поінформував присутніх про зміни у митному напрямі. Позитивною новацією цього року для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності стало поширення принципу «однієї зупинки» ще на 12 пунктів пропуску. Започатковано це було пункті пропуску «Нові Яриловичі». Спільний митно-прикордонний контроль дозволив значно скоротити в часі всі митні формальності. До кінця року цей принцип застосовуватиметься на всіх пунктах пропуску. У повному обсязі працює система «єдиного вікна» при оформленні імпорту товарів, що підлягають видам державного контролю, та під час переміщення товарів через митний кордон автомобільним транспортом. Порівняно з минулим роком частка вантажів, що оформлювались через «єдине вікно» зросла з 20 % до 85 %. «Зміни відбуваються, можливо на так швидко, як би нам хотілося, однак вони є. І дуже приємно, що наші новації позитивно оцінюються бізнесом. ДФС завжди відкрита до діалогу, до впровадження нових технологій та механізмів, які дозволять спростити роботу платникам податків та залучити інвестиції в нашу країну», – наголосив Мирослав Продан.

Мирослав Продан: Взяти участь у пілотному проекті щодо реєстрації розрахункових операцій вже виявили бажання кілька суб’єктів господарювання

Новий механізм реєстрації та обліку розрахункових операцій стане альтернативою традиційним касовим апаратам, що не потребуватиме додаткових знань та коштів. Про це розповів в. о. Голови ДФС Мирослав Продан в ефірі радіо «НВ».
«Те, що пропонується сьогодні як альтернатива касовим апаратам, – абсолютно проста система, яка не потребує ніяких додаткових знань, навиків. Основна її перевага - це гнучкість, а саме можливість цього програмного продукту використовуватись фактично любим пристроєм, який має доступ до мережі Інтернет», – зазначив Мирослав Продан.
Взяти участь у пілотному проекті вже виявили бажання низка суб’єктів господарювання, які запропонували використати новий механізм на своїх потужностях.
За словами очільника ДФС, нова система дозволить платникам зекономити значні суми коштів. Так, наприклад, сьогодні в Україні на обліку в податкових органах знаходиться 286 тис. касових апаратів, вартість яких на сьогодні складає 4-20 тис грн. Щомісячно за кожний з них суб’єкти господарювання лише на обслуговування витрачають ще 200 грн на місяць.
«Новий програмний продукт матиме коннект з Електронним кабінетом платника податків. Реєстрація буде відбуватися за рахунок електронного цифрового підпису в кабінеті. Це відбувається в один крок, фактично в режимі «онлайн». Потім програмний продукт, який буде використовуватися за бажанням платника: чи це буде комп’ютер, чи ноутбук, чи інший пристрій, даватиме можливість платнику реалізовувати будь-які товари, які передбачено проводити через касовий апарат», – розповів Мирослав Продан.
Автоматично електронний чек трансформуватиметься в спеціальний реєстр, який буде доступний для всіх бажаючих в Електронному кабінеті платника.
Для упередження будь-яких збоїв у роботі системи передбачено створення двох дата-центрів.
«Це – так звані кол-центри, які знаходитимуться в різних точках нашої держави. Вони страхуватимуть один одного на випадок втрати електроенергії, чи інших можливих збоїв. Переключення здійснюватиметься автоматично при збої якогось із дата-центрів. Є багато нюансів, але ми їх відпрацьовуємо», – наголосив Мирослав Продан.
Очільник ДФС також підкреслив, що до цієї роботи залучаються суб’єкти, які такі або аналогічні проекти вже реалізовували в інших країнах, з ними здійснюються обговорення з метою адаптації цих новацій до вітчизняного законодавства.

Мирослав Продан: Автоматичне відшкодування ПДВ ніколи б не відбулося без участі ДФС
19.06.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Автоматизована система відшкодування податку на додану вартість ніколи б не запрацювала, якби в цьому не брала участь Державна фіскальна служба України. Про це в ефірі радіо «НВ» заявив в. о. Голови ДФС Мирослав Продан.
«Я чітко пам’ятаю кожен день, коли ми запроваджували цей процес. Все робилося в стінах ДФС, фахівці, які були залучені, знаходилися в ДФС. Це знають всі, хто був задіяний в цьому», – зазначив Мирослав Продан.
За його словами, всі спекуляції та дискусії щодо того, що «систему можна відмінити, відмотати, ліквідувати тощо» є абсолютно безпідставними. Адже зробити таке неможливо ані процедурно, оскільки це – програмний продукт, ані-політично, адже система показує ефективність.
«Сьогодні немає необхідності це робити – ми вийшли на той формат, що 93 відсотки від заявлених до відшкодування сум отримуються автоматично, що дає можливість нашим платникам оперативно поповнювати свої обігові кошти і декларувати прибутки на зміну збиткам або нульовим деклараціям, які були до цього попередньо», – наголосив очільник ДФС.
На сьогодні система працює успішно, що підтверджено і позитивною оцінкою місії TADAT Міжнародного валютного фонду.
«Сьогодні ми вибудували систему адміністрування ПДВ, систему СМКОР, яка в автоматичному режимі реєструє податкові накладні, а електронне відшкодування замкнуло повний цикл на будь-яких можливих зловживаннях з ПДВ. Більше того, ми зараз моделюємо, що якщо правильно адмініструвати, правильно відшкодовувати, то в подальшому, в принципі, не буде що перевіряти. Якщо система і машина це пропустила, то немає ніякої необхідності в перевірці», – розповів Мирослав Продан. Загалом в ДФС значну увагу приділяють переведенню всіх процесів між платниками податків та працівниками служби в режим он-лайн. Адже, на думку керівника відомства, унеможливлення будь-якого контакту і є запорукою уникнення корупційних складових. ДФС запроваджує фактично 100-відсоткову електронізацію всіх процесів.
У митному напрямі для служби абсолютним пріоритетом є система оформлення митних декларацій за принципом «єдиного вікна», яка визнана однією з найуспішніших систем у світі. «По Кодексу передбачено 4 години на оформлення вантажно-митної декларації. Якщо хтось із контролюючих органів не вклався в цей термін і в нього немає підстав для затягування процедури, декларація закривається автоматично. Це є надзвичайно великим позитивним результатом для митного напрямку», – підкреслив Мирослав Продан.

Перші результати опитування щодо відкритих даних Державної фіскальної служби України
19.06.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
ДФС з 11 червня 2018 року розпочала проведення опитування серед аналітиків, представників бізнес-середовища, громадськості та ЗМІ щодо наборів даних, які ДФС оприлюднює у формі відкритих даних відповідно до вимог ст. 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зі змінами.
За тиждень проведення опитування (період з 11.06.2018 по 18.06.2018) участь у ньому взяло понад 500 респондентів, що свідчить про «трендовість» відкритих даних ДФС серед громадськості, яка підтверджується результатами опитування.
Так, більше 95% респондентів вважає, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС, є:
- корисними;
- більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів;
Більше 94% респондентів зазначили, що завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних здійснюють з розділу «Відкриті дані» тестова версія офіційного веб-порталу ДФС (sfs.gov.ua)
Майже 88% респондентів вважають, що доцільно в Електронному кабінеті розміщувати інформацію про стан оновлення наборів даних у формі відкритих даних на інформаційних ресурсах
Більше 71% респондентів задоволені регулярністю оновлення наборів даних у формі відкритих даних на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua)
Також опитування показало, що майже 43% респондентів вважає Реєстр платників податку на додану вартість пріоритетним набором даних у формі відкритих даних.
ДФС продовжує здійснювати опитування і запрошує громадськість взяти в ньому участь (sfs.gov.ua/opros2).

Електронний кабінет пропонує сервіси платникам як допомогу при реєстрації податкових накладних
20.06.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
ДФС розширює можливості Електронного кабінету платника. Платники податку на додану вартість мають змогу скористатися новими сервісами в Е-кабінеті під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.
Так, в Електронному кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.
Для уникнення помилок при складанні розрахунків коригування до податкової накладної платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.
Доступ до інформації надано в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї розрахунків коригування. Можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді.
Крім того, платники мають змогу скористатися Реєстром ПН/РК, реєстрація яких зупинена. Він розміщений у відкритій частині Електронного кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів. Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК». Всі ці сервіси є допомогою для бізнесу під час процесу реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, які скорочують час на пошук необхідної інформації та допомагають уникнути помилок при складанні розрахунків коригування. Нагадуємо, що у разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до контакт-центру ДФС за телефоном: 0-800-501-007.

Керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков про наповнення місцевих бюджетів під час засідання Асоціації місцевого самоврядування
14.06.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
«Місцеві податки та збори – це основа фінансової стабільності та розвитку територіальних громад, а наповнення місцевих бюджетів – пріоритетний напрямок роботи фіскальної служби», - відзначив начальник ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков під час засідання Асоціації місцевого самоврядування.
Засідання, на яке зібралися керівники органів місцевого самоврядування Харківщини, відбулось сьогодні у селищі Рогань Харківського району. На порядок денний для обговорення було винесено багато важливих для регіону питань. Серед них, розвиток газодобування, медична реформа, нові можливості для громадян, які дає децентралізація.
Окремим питанням було розглянуто ефективне планування місцевих зборів і податків. Так, під час доповіді, очільник фіскальної служби повідомив, що не дивлячись на непрості економічні умови, Харківська область займає лідируючу позицію в міжрегіональному рейтингу наповнення місцевих бюджетів. Протягом останніх років фіскальна служба забезпечує дохідну частину місцевих бюджетів з випережаючими темпами. За підсумками п’яти місяців поточного року, надходження в місцеві скарбниці зросли на 30 відсотків у зрівнянні з аналогічним періодом минулого року та склали 5 617, 0 млн. гривень.
Показники, затверджені місцевими радами, (по податках і зборах, контроль за якими покладено на Головне управління) в сумі 5 328, 6 млн. грн. виконано на 105, 4 відсотки (+ 288, 4 млн. грн).
Водночас Микола Рибаков наголосив на важливості тісної взаємодії з органами місцевого самоврядування з питань повноти адміністрування та сплати податків. І найбільш ефективним, на думку посадовця, є проведення спільних заходів, розробка механізмів застовування податкових пільг, визначення оптимальних розмірів ставок та місцевих податків і зборів. Також податківець підкреслив актуальність проведення засідань постійних комісій при райдержадміністраціях з питань дотримання роботодавцями регіону трудового законодавства. Микола Рибаков зазначив, що спільними зусиллями та консолідованою працею буде досягнута головна мета – стабільний економічний розвиток Харківщини.

Нарахування земельного податку фізичним особам
15.06.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що відповівдно до п. 286.5 ст. 286 Податкового кодексу нарахування фізособам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податові повідомлення-рішення (ППР) про внесення податку.
У разі переходу права власності на ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником — починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.
Якщо право власності на земельну ділянку переходить від одного власника до іншого протягом календарного року, контролюючий орган надсилає ППР новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
За ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:
1) у рівних частинах — якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
2) пропорційно належній частці кожної особи — якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;
3) пропорційно належній частці кожної особи — якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.
За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території

На Харківщині триває робота з погашення податкового боргу
15.06.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Одним з пріоритетних напрямків роботи фіскальної служби – є організація роботи з погашення податкового боргу. Цьому питанню приділяється велика увага, оскільки узгоджені податкові зобов’язання повинні надходити до бюджету своєчасно.
Днями в Головному управлінні ДФС у Харківській області проведено робочу зустріч з арбітражними керуючими підприємств-банкрутів. Обговорено проблемні питання, що виникають під час здійснення процедур банкрутства.
Надходження до бюджету від зазначеної категорії боржників з початку року склали 23, 8 млн. гривень.

В регіоні тривають заходи з легалізації трудових відносин
19.06.2018
Фахівці Східної ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області приєдналися до кампанії з легалізації трудових відносин, яку наразі проводить фіскальна служба області. Податківці завітали на територію ринку «Нордекс -1», де з представниками малого бізнесу провели інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо негативних наслідків отримання й сплати заробітної плати «в конвертах».
Також фізичним особам-підприємницям та найманим працівникам, надавались пам’ятки щодо «тіньової» зайнятості і заробітної плати, трудових відносин, оплати праці тощо.

Пільги для фізичних осіб щодо сплати земельного податку
20.06.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що відповідно до ст. 281 Податкового кодексу України від сплати земельного податкузвільняються:
-інваліди першої і другої групи;
- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;
- пенсіонери (за віком);
- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 281.1 ПКУ, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм:
-для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;
-для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0, 25 гектара, в селищах - не більш як 0, 15 гектара, в містах - не більш як 0, 10 гектара;
-для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0, 10 гектара;
-для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0, 01 гектара;
-для ведення садівництва - не більш як 0, 12 гектара.
Якщо фізична особа, визначена у пункті 281.1 ПКУ, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги. Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву. Крім того, від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.
0501463501

Контакты

  • (050) 146-35-01
  • (080) 050-10-07