Вы здесь

 

Новини Харківської ОДПІ 13.08.2018

Харківська ОДПІ: Понад 17 тисяч адміністративних послуг надано платникам у Центрах обслуговування за січень – липень 2018 року
06.08.2018
Про це повідомили в управлінні обслуговування платників Харківської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області.
Протягом січня-липня 2018 року до Центрів обслуговування платників Харківської ОДПІ звернулися 17678 платників податків щодо надання адміністративних послуг. З початку року надано 17645 адміністративних послуг, а у липні - 2422.
Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків – видано 7737 карток. У липні – 1415.
Видано відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 3970 довідок. У липні 2018 року – 166.
Надано 1745 витягів з реєстру платників єдиного податку. У липні – 228.
За реєстрацією книг обліку розрахункових операцій до ЦОП в звернулись 1323 СПД та 330 за реєстрацією РРО.
За реєстрацією книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку звернулись 1076 фізичних осіб-підприємців. У липні – 172.
Повідомляємо, що Центри обслуговування Харківської ОДПІ працюють з понеділка по четвер з 09-00 години до 18-00 години, у п‘ятницю з 09-00 години до 16-45 години, у суботу – з 09-00 години до 13-00 години, неділя – вихідний. Платники Харківського району можуть отримати довідки за телефоном 393-19-36, платники м. Люботин за номером 741-11-71, м. Чугуїв за номером (05746)-2-22-42 та м. Зміїв за номером (0247)-3-19-91.
http://mistaua.com/k/kharkivskaodpi/?SAC=16463#comm16463
Звертаємо увагу! Харківська ОДПІ закликає вчасно сплатити податок на нерухомість
03.08.2018
Нарахування суми податку на рухоме або нерухоме майно здійснюється контролюючим органом, після чого за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника надсилається податкове повідомлення-рішення.
Такі повідомлення – рішення складаються за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями. Якщо за наслідками перевірки контролюючий орган встановлює порушення норм законодавства щодо виконання платником податків свого податкового обов’язку з декількох податків та зборів, виноситься декілька ППР.
Для уникнення штрафних санкцій необхідно протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення сплатити нараховану суму податку.
У разі виникнення питань стосовно отриманого ППР платник має право звернутись до органів ДФС за місцем реєстрації.
Кожен платник, який володіє рухомим або нерухомим майном, повинен пам’ятати про необхідність сплати податку у строки визначені чинним законодавством.
Автозаповнення додатка 5 до податкової декларації з ПДВ в Електронному кабінеті
07.08.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
ДФС реалізовано автозаповнення додатка 5 до податкової декларації з ПДВ «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН) в Електронному кабінеті.
Для автозаповнення додатка 5 необхідно при створенні документа звітності в приватній частині Електронного кабінету у верхній панелі навігації обрати пункт «додатково/заповнити на основі даних ДФС». Після чого на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані відповідних таблиць Розділів І та ІІ.
Зазначений сервіс працює в тестовому режимі, проводяться роботи щодо створення сервісу автозаповнення додатків 1 (Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)) та 6 (Довідка (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів) до податкової декларації з ПДВ.
Операція «Акциз»: на Харківщині викрито чергових порушників
10.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Працівники податкової міліції Харківщини в рамках операції «Акциз-2018» виявили чергові факти незаконного зберігання та реалізації тютюнових виробів та незаконно ввезених на митну територію України елітних лікеро-горілчаних виробів у торгових приміщеннях ТЦ «Барабашово» та через мережу Інтернет. Про це розповідає начальник оперативного управління ГУ ДФС у Харківській області Дмитро Сердюк.
Так, 21-річний харків’янин налагодив продаж тютюну для кальяну без державної реєстрації як суб’єкта підприємницької діяльності та наявності ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами.
«За даним фактом складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст. 164 КУпАП, - зазначає Дмитро Сердюк, - з незаконного обігу вилучено тютюн для кальяну в кількості 970 пачок різних об’ємів та виробників на суму майже 700 тис. грн.»
Крім того, співробітниками податкової міліції встановлено 24-річну харків’янку, яка здійснювала реалізацію незаконно ввезених елітних лікеро-горілчаних виробів іноземного виробництва, на яких немає належним чином розміщених марок акцизного податку встановленого зразку України та без ліцензії на право здійснення торгівлі підакцизними товарами.
«За даним фактом складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст. 164 КУпАП, - зазначає Дмитро Сердюк, - з незаконного обігу вилучено лікеро-горілчані вироби в кількості 233 пляшки на суму майже 165 тис. грн.»
Узагальнюючі податкові консультації з ПДВ від Мінфіну
10.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє про затвердження Міністерством фінансів чотирьох узагальнюючих податкових консультацій з питань оподаткування ПДВ.
Наказ № 673 «Про затвердження узагальнюючих податкових консультацій з деяких питань оподаткування податком на додану вартість» Мінфін видав 3 серпня 2018 року.
Зазначений документ стосується:
- особливостей оподаткування податком на додану вартість (далі — ПДВ) від’ємної різниці між ціною придбання (звичайною ціною) товару та ціною реалізації такого товару на експорт;
- документального підтвердження знищення або зруйнування основних виробничих або невиробничих засобів;
- оподаткування ПДВ операцій з отримання постійним представництвом нерезидента фінансування від головної компанії – нерезидента;
- оподаткування ПДВ операцій банків та інших фінансових установ з передачі у фінансовий лізинг майна, набутого ними у власність внаслідок звернення стягнення на таке майно.
Детальніше ознайомитися з узагальнюючими податковими консультаціями можна за посиланням:
https://www.minfin.gov.ua/uploads/redactor/files/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D1%83%20%E2%84%96673.pdf
На Харківщині більшість підприємців – фізичних осіб обирають спрощену систему оподаткування
09.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
В Головному управлінні ДФС у Харківській області повідомляють, що кількість підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування постійно зростає. Станом на 01.08.2018 на обліку у територіальних органах ДФС Харківщини знаходиться 91 тис. фізичних осіб - платників єдиного податку, що складає понад 64 % від загальної кількості підприємців. З початку поточного року кількість ФОП на спрощеній системі зросла на 3 тис.осіб, а з 01.01.2017- на 6,6 тис.осіб.
При цьому 2 група найчисельніша серед платників єдиного податку і складає 40 тис. осіб або 44,0 % від загальної кількості платників, що обрали спрощену систему оподаткування. Другу групу єдиного податку обирають фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства.
На третій групі у теперішній час обліковується 38 тис. фізичних осіб підприємців або 41,8 % від зареєстрованих платників єдиного податку. Це найчастіше підприємці, які надають посередницькі послуги, інформаційні послуги у сфері ІТ – технологій та здійснюють оптову торгівлю.
Підприємці, що здійснюють роздрібну торгівлю на ринках або надають бітові послуги населенню відносяться, згідно норм Податкового кодексу України, до першої групи платників єдиного податку. Цю групу обрали 13 тис. платників або 14,2% від загальної кількості підприємців спрощеної системи оподаткування.
Слід відмітити, що по кількості підприємців – платників єдиного податку Харківська область займає 2 місце по Україні після м.Київа. Всього в Україні зареєстровано понад 1,2 млн. платників єдиного податку.
Понад 6,7 мільярдів гривень перерахувала Харківська митниця ДФС до Державного бюджету України
09.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
З початку року Харківською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних платежів на суму понад 6,7 мільярдів гривень.
Основні бюджетоутворюючі товари з початку поточного року в розрізі товарних груп:
- котли, машини, обладнання і механічні пристрої; їх частини - сплачено податків на суму 800,7 млн. грн.;
- пластмаси, полімерні матеріали та вироби з них – 660 млн. грн.;
- олива моторна, вугілля кам’яне – 636,4 млн. грн.;
- тютюн і промислові замінники тютюну – 537,5 млн. грн.;
- мінеральні добрива – 524,7 млн. грн.
У липні поточного року митницею перераховано до Державного бюджету України 1,15 мільярдів гривень, що на 41% більше, ніж за аналогічний період 2017 року та на 23% більше в порівнянні з червнем 2018 року.
Через митний кордон України Харківською митницею ДФС пропущено 19,4 мільйонів тонн вантажів, 1,2 мільйони транспортних засобів та 2,8 мільйони громадян.
Зберігається позитивна динаміка у напрямку боротьби з митними правопорушеннями.
Так, з початку року митницею заведено 1499 справ про порушення митних правил на загальну суму 29,9 млн. гривень, що на 701 справу більше, ніж за аналогічний період минулого року. Протягом липня 2018 року заведено 266 справ про порушення митних правил на загальну суму 13 мільйонів гривень, що на 98 справ більше в порівнянні з липнем 2017 року.
Розглянуто за 7 місяців 2018 року митницею 1156 справ про порушення митних правил, за якими стягнуто штрафів на суму понад 4 мільйони гривень.
В 2018 році неоподатковувана сума нецільової благодійної допомоги становить 2470 грн.
08.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що до оподатковуваного доходу платника податку не включається сума нецільової благодійної допомоги, у тому числі матеріальної, що надається резидентами – юридичними або фізичними особами протягом звітного податкового року сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн. ( у 2018 році – 2470 грн.)
Сума перевищення нецільової допомоги над вказаним розміром включається податковим агентом до загального місячного (річного)оподатковуваного доходу платника податку, як інші доходи і підлягає оподаткуванню на загальних підставах податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.
Зазначена норма визначена пп.170.7.3 ст.170 Податкового кодексу України.
Триває пілотний проект ДФС "Електронний чек"
07.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що триває пілотний проект електронної системи - "Електронний чек" (або e-Receipt), запроваджений Державною фіскальною службою України. Ця новація має призвести до якісно нових відносин у ланці "підприємець - споживач".
Сутність новітньої моделі полягає у впровадженні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (РРО).
Програма "Електронний чек" має низку суттєвих переваг, зокрема:
- систему можна встановити на будь-який пристрій - персональний комп'ютер, планшет чи смартфон;
- вона доступна, безкоштовна та може бути інтегрована з іншими системами ДФС і бухгалтерськими програмами;
- має найвищий ступінь захисту й працює 24 години на добу та 7 днів на тиждень.
Крім того, застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності придбавати традиційний касовий апарат і відповідно друкувати паперові чеки.
Отже, фіскальний чек громадяни зможуть перевірити у відкритій частині Електронного кабінету - електронного сервісу ДФС, розміщеного на офіційному веб-сайті ДФС. Це дає змогу покупцю (у разі необхідності) захисти свої права як споживача: скористатися електронним чеком та пред’явити його.
0662550937