Вы здесь

 

Новини Харківської ОДПІ 19-08-2016

Реалізація прав громадян на звернення в Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області
16.08.2016
Як повідомила в.о. начальника відділу обслуговування платників Салтівської ОДПІ Світлана Тихоніна, протягом семи місяців 2016 року до Салтівської ОДПІ надійшло 20 письмових звернень від громадян, на які в законодавчо встановлені терміни розгляду надані обґрунтовані роз’яснення.
«Салтівська ОДПІ знаходить порозуміння з громадянами та платниками податків і вживає заходів щодо вирішення неузгоджених питань, якщо такі виникають», - наголошує посадовець.
Закон України «Про звернення громадян» передбачає шляхи надходження до територіальних органів ДФС звернень також засобами телефонного та електронного зв’язку. Згідно з вимогами Закону в Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області визначені телефони та електронні адреси для подання усних та електронних звернень. Так, для подання усного звернення, можна звернутися за телефоном (05742) 57450; надіслати звернення в електронному вигляді можна на спеціальну електронну адресу - kh.zvernennya_2026@sfs.gov.ua або на офіційну адресу ОДПІ - kh.dpi2026@sfs.gov.ua
З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення питань, які виникають у платників податків, у Салтівській ОДПІ та її відділенні також діють громадські приймальні. Для зручності громадян, в Центрах обслуговування платників на інформаційних стендах розміщено витяг із Закону України «Про звернення громадян»
Сучасні комунікації надають можливість більш повної та зручної реалізації кожним громадянином конституційного права на звернення. Для забезпечення прозорості у діяльності територіального органу ДФС, графіки особистого прийому громадян посадовими особами Салтівської ОДПІ розміщені як на стендах в Центрі обслуговування, так і на суб-сайті ГУ ДФС у Харківській області (http://kh.sfs.gov.ua/okremi-storinki/struktura/115042.htm).
0662550937