Новини Харківської ОДПІ 22-02-2018 | Чугуевский Портал
 

Вы здесь

 

Новини Харківської ОДПІ 22-02-2018

Працівники митниці затримали понад дві тонни незадекларованих виробів із текстилю
19.02.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Перемістити незадекларований вантаж намагався громадянин України, мешканець Львівщини, який прибув з Республіки Польщі в пункт пропуску «Смільниця» (Львівська обл.) автомобілем «IVEKO». Для перетину кордону обрав смугу руху «червоний коридор».
У декларації громадянин заявив про відсутність вантажу. Однак під час митного огляду транспортного засобу в боксі поглибленого огляду в вантажному відсіку автомобіля було виявлено товар, який відповідно до Митного кодексу України підлягає обов’язковому декларуванню. Зокрема, в автомобілі перевозили 2 361 кг текстильних виробів в асортименті виробництва Туреччини.
Отже, громадянин не заявив за встановленою формою точних і достовірних відомостей про наявний в нього товар. Такі дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ст. 472 Митного кодексу України.
Товар вилучено. Його вартість буде встановлено додатково. Справу скерують до суду.
http://mistaua.com/k/kharkivskaodpi

ДФС: У пункті пропуску «Гоптівка-Нехотєєвка» відновлено режим пропуску транспортних засобів
19.02.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
У пункті пропуску «Гоптівка-Нехотєєвка», де утворилися черги вантажних автомобілів через вихід з ладу інспекційно-оглядового рентгенівського комплексу російської сторони, ситуація стабілізується. За інформацією, о 12.00 суміжною стороною обладнання було полагоджено та відновлено штатний режим попуску.
На 16.00 у черзі на виїзд з України у пункті пропуску «Гоптівка» знаходиться близько 50 автомобілів. Ще 90 транспортних засобів очікують за межами пункту.
За добу проблему, що виникла, буде усунуто у повному обсязі.
З метою уникнення затримок у пропуску через державний кордон України у пункті пропуску «Гоптівка-Нехотєєвка» представникам перевізників пропонуємо використовувати інші маршрути переміщення товарів до Російської Федерації, зокрема, переміщення через пункт пропуску «Плетенівка-Шебекіно» Харківської митниці ДФС або через автомобільні пункти пропуску інших митниць.
Також звертаємо увагу, що у зоні діяльності Сумської митниці ДФС всі пункти пропуску працюють у штатному режимі. Так, зокрема, на митному посту «Бачівськ» перебуває 15 транспортних засобів, «Юнаківка» - 7, «Велика Писарівка» - 7, «Катеринівка» - 0.
Нагадаємо, що, починаючи з 17 лютого 2018 року, фіксувалося накопичення вантажних автомобілів, які прямували в напрямку виїзду з України. Так, станом на ранок 19.02.2018 перед пунктом пропуску «Гоптівка» перебувало понад 100 вантажівок в очікуванні в’їзду на його територію та ще близько 70 на території пункту.
Викрито «будівельні» махінації на 26,2 млн. гривень
19.02.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Київській області спільно з місцевою прокуратурою встановлено ознаки фіктивної діяльності з боку суб’єктів господарювання.
Так, посадові особи низки підприємств м. Києва та Київської області, зловживаючи своїм службовим становищем, для заволодіння коштами підприємства, що діє у сфері будівництва транспортних споруд, оформили податкові накладні з постачання будівельних матеріалів та надання послуг з будівництва.
У ході дослідження реальність реалізації товарів було не підтверджено. Таким чином порушники привласнили кошти підприємства-будівельника на суму 26,2 млн. грн. для подальшої легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.
За вказаними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ст. 191 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.
Податкові юристи Харківщини захистили інтереси держави на 1,2 мільярди гривень
20.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Протягом січня 2018 року на користь органів ДФС Харківського регіону ухвалено 43 судових рішення на суму 1,2 млрд. грн.
Так, постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2018 року відмовлено в задоволенні апеляційної скарги ФОП «С» до ГУ ДФС у Харківській області про скасування рішення про застосування штрафних санкцій за роздрібну торгівлю алкогольними напоями без наявності ліцензії та за зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв у місці, що не внесено до Єдиного державного реєстру місць зберігання.
Працівниками ГУ ДФС була проведена перевірка господарської одиниці ФОП «С». В результаті перевірки були встановлені факти продажу ФОП алкогольних напоїв за відсутності ліцензії, що є порушенням ч.13 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів» та зберігання алкогольних напоїв у місці, що не внесено до Єдиного державного реєстру місць зберігання, що є порушенням ч.36 ст.15 вказаного вище Закону. Колегія суддів апеляційної інстанції погодилась з висновками суду першої інстанції щодо відмови в задоволенні позову, виходячи з того, що відповідно до ч. 35 ст. 15 Закону №481 внесення даних до Єдиного реєстру проводиться на підставі заяви суб'єкта господарювання з обов'язковим зазначенням місцезнаходження місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, а також: для юридичних осіб - найменування, місцезнаходження, коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; для фізичних осіб - підприємців - прізвища, імені, по батькові, місця проживання, реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Порядок ведення Єдиного державного реєстру місць зберігання затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 28.05.2002 року № 251 (далі Порядок №251).
Згідно з п. 2.2 Порядку №251 заява про внесення місця зберігання спирту до Єдиного реєстру подається за формою згідно з додатком 1, а заява про внесення місця зберігання алкогольних напоїв або тютюнових виробів до Єдиного реєстру подається за формою згідно з додатком 2.
З наведеного випливає, що обов'язок у суб'єкта господарювання щодо внесення до Єдиного реєстру місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів виникає після отримання останнім ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами у тому випадку, коли місце зберігання продукції не співпадає з місцем здійснення торгівлі.
Згідно свідоцтва платника єдиного податку №000 основним видом діяльності позивача визначено роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами. Дія цього свідоцтва була припинена за рішенням контролюючого органу лише 03.10.2016р., тобто за 16 календарних днів до настання події правопорушення.
Враховуючи встановлені обставини та надані пояснення, колегія суддів погодилась з висновком суду першої інстанції стосовно доведеності , що саме у належному позивачеві торгівельному приміщенні знаходились та здійснювався продаж підакцизних напої, але ліцензія на право роздрібного продажу алкогольних напоїв була відсутня, а приміщення не є «місцем здійснення торгівлі» у розумінні ст. 15 Закону .
Розмір ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
20.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п.п. 266.5.1 п. 266.5 ст. 266 Податкового кодексу України ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості. При цьому ставка податку не повинна перевищувати 1,5 % розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.
Так, зокрема, Рішенням 11 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.02.2017 № 542/17 в м. Харкові встановлено ставку податку для об’єктив житлової нерухомості, які знаходяться у власності фізичних та юридичних осіб, у розмірі 1 % від мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року, за 1 квадратний метр. За 2017 рік це 32 грн.
Звертаємо увагу, що ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, встановлюються для кожної територіальної громади відповідним рішенням органів місцевого самоврядування.
Документи, які має подати громадянин щоб скористатись правом на нарахування податкової знижки за навчання
19.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що відповідно до ст.166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.
Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у п. 166.3 ст. 166 ПКУ. До даного переліку, зокрема, включається сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ).
При цьому, фізична особа, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання, на вимогу контролюючого органу, крім декларації про майновий стан і доходи, надає: відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери; договір з навчальним закладом; довідку про отримані у звітному році доходи; документи, які підтверджують ступінь споріднення; тощо.
Для прискорення проведення контролюючим органом розрахунку сум, що підлягають поверненню з бюджету, і забезпечення правильності визначення зазначених сум доцільно надавати до контролюючого органу копії зазначених документів.
Увага! Звітують неприбуткові організації!
19.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – звіт) за 2017 рік подають до контролюючого органу за місцем реєстрації до 1 березня 2018 року.
Форма звіту затверджена наказом Мінфіну від 17.06.2016 №553 (у редакції наказу Мінфіну від 28.04.2017 №469).
Обов’язковими реквізитами форми звіту є інформація про дату та номер Рішення про включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій (рядок 7) та ознака неприбутковості (рядок 8).
Звертаємо увагу, що разом зі звітом обов’язково подають до контролюючих органів річну фінансову звітність, яка є її додатком та невід’ємною частиною.
Зустріч із керівництвом Харківської митниці ДФС та контролюючих служб
16.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
З 1 лютого 2018р. більша частина вантажів оформлюється на митниці із застосуванням механізму «єдиного вікна». Окрім митниці товари, які ввозять та вивозять з України, контролюють ще ряд органів та служб - вони слідкують за тим, щоб товари були безпечні для життя і здоров’я людини та для навколишнього середовища. Саме для проведення контролю такими суміжними службами був введений принцип «єдиного вікна».
«Єдине вікно» - це програмне забезпечення, яке запроваджують для того, щоб суттєво спростити порядок проходження різноманітних форм контролю товарів; яке дозволяє підприємцям – суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності надсилати скановані копії документів одразу усім службам, які повинні проводити контроль, а не носити паперові документи від одного інспектора до іншого; яке дозволяє контролювати і співробітників суміжних служб, адже всі рішення, які вони приймають у процесі здійснення контролю, також відображаються у «єдиному вікні». І це далеко не всі переваги цього механізму.
Проте недоліків також більш ніж достатньо – від недосконалості програмного забезпечення, і до суперечностей у законодавстві. Саме для того, щоб виявити і, за можливості, усунути ці проблеми Харківський офіс Європейської Бізнес Асоціації організував зустріч з керівництвом Харківської митниці ДФС та представниками усіх суміжних служб, які працюють у «єдиному вікні».
Танцеров Андрій, в.о. начальника Харківської митниці ДФС, та його колеги, а також керівники суміжних органів Держекоінспекції, Держпродспоживслужби та Південної регіональної служби державного ветеринарно-санітарного контролю нагляду на державному кордоні та транспорті поділились першими підсумками роботи «єдиного вікна» у регіоні та відзначили зростання кількості митних оформлень із застосуванням механізму навіть у тих пунктах пропуску, де підприємці мають можливість добровільно вибирати спосіб проходження контролю (паперовий чи електронний).
У ході дискусії представники компаній-членів Асоціації поставили питання щодо недоліків програмного забезпечення, а також різного тлумачення митницею та контролюючими органами положень законодавства про проходження санітарно-епідеміологічного контролю певних міжнародних експрес-відправлень. Оскільки всі зацікавлені сторони були присутні на зустрічі, то одразу вдалося знайти вихід із спірної ситуації. Представники митниці поінформували про ті недоліки програми, які вже усунені, та пообіцяли посприяти в усуненні тих, які ще залишилися актуальними.
Електронні сервіси ДФС на допомогу платникам
16.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу громадян, що наразі фіскальна служба представляє своїм платникам безліч електронних сервісів.
Зокрема, за допомогою приватної частини сервісу «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП), що розташований за адресою https://cabinet.sfs.gov.ua, існує можливість отримання інформації про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи. Зазначена інформація набуває особливої актуальності і для громадян, і для державних службовців в період проведення кампанії декларування.
Тобто громадянам необов’язково звертатися до інспекції щодо отримання довідки про свої доходи. Одержати її можна за допомогою Електронного кабінету. В цих випадках, робота з електронним сервісом в особистому кабінеті здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) - ключа, згенерованого як для фізичної особи.
Фіскальна служба Харківщини закликає громадян активніше користуватися електронними сервісами, адже це і зручно, і швидко, і сучасно.
Харків’яне допомогли армії на 60 мільйонів гривень
15.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Надходження військового збору до бюджету від мешканців Харківщини склали 59,8 млн. грн. Зазначену суму жителі регіону сплатили у січні поточного року.
В Головному управлінні фіскальної служби області відзначили, що у зрівнянні з минулорічним періодом надходження військового збору зросли на 11,7 млн. грн. ( за січень 2017 року зібрано 48,1 млн.грн.).
Податківці звертають увагу платників, що військовий збір справляється із доходів, які відповідно до податкового законодавства оподатковуються податком на доходи фізичних осіб. Зокрема, до таких доходів належать заробітна плата, пасивні доходи (роялті, дивіденти,страхові виплати тощо), виграші в лотерею, плата за надання майна в оренду та інші.
Нагадаємо, протягом минулого року мешканці Харківщини сплатили на допомогу армії майже 810 млн. грн. гривень.
Електронний кабінет доопрацьовано!
15.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що Електронний кабінет доопрацьовано в частині проходження електронної ідентифікації уповноваженими особами платника, яким делеговано право підпису податкових накладних та розрахунків коригування (далі – уповноважена особа).
Уповноважена особа при вході до приватної частини (особистого кабінету) з використанням ЕЦП отримує доступ до таких сервісів Електронного кабiнету:
- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних;
- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;
- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ.
Додатково повідомляємо, що по уповноваженим особам має бути подана форма J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису».
Харківські митники завадили вивезенню з України орденів та медалей
20.02.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Сьогодні вранці в пункті пропуску «Гоптівка» харківськими митниками були виявлені ордени та медалі часів Другої світової війни.
Громадянин України, який прямував до Росії на власному авто, в ході усного декларування заявив про відсутність заборонених або обмежених до переміщення через митний кордон України предметів. Але під час проведення митного контролю, з урахуванням інформації правоохоронних органів, в кишенях куртки чоловіка були виявлені ордени та медалі часів Другої світової війни в кількості 73 одиниці та 9 орденських книжок.
Таким чином, громадянин України вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з використанням способу, що утруднює виявлення таких товарів.
Відносно правопорушника складено протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.
Відшкодований юридичною особою (податковим агентом) судовий збір включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи
20.02.2018
Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), згідно з п.162.1 ст.162 якого платниками податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) є, зокрема, фізична особа – резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні.
Згідно з п.п.163.1.1 п.163.1 ст.163 ПКУ об’єктом оподаткування фізичної особи – резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.
Статтею 165 ПКУ встановлено вичерпний перелік доходів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО.
Водночас до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включається дохід, отриманий платником ПДФО як додаткове благо у вигляді суми грошового відшкодування будь-яких витрат або втрат платника ПДФО, крім тих, що обов’язково відшкодовуються відповідно до закону за рахунок бюджету або звільняються від оподаткування згідно з розділом IV ПКУ (п.п.«г» п.п.164.2.17 п.164.2 ст.164 ПКУ).
Водночас доходи, визначені ст.163 ПКУ, є об’єктом оподаткування військовим збором (п.п.1.2 п.161 підрозділу 10 розділу XX ПКУ).
Нарахування, утримання та сплата (перерахування) ПДФО та військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст.168 ПКУ.
Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника ПДФО, зобов’язаний утримувати ПДФО із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку ПДФО, визначену в ст.167 ПКУ, та військовий збір за ставкою, визначеною п.п.1.3 п.161 підрозділу 10 розділу XX ПКУ (п.п.168.1.1 п.168.1 ст.168 ПКУ та п.п.1.4 п.161 підрозділу 10 розділу XX ПКУ).
Отже, у разі якщо за рішенням суду платнику ПДФО – фізичній особі відшкодовується юридичною особою (податковим агентом) судовий збір, то сума такого збору включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника як додаткове благо та оподатковується ПДФО та військовим збором на загальних підставах.
Протягом 2017 року змінили прізвище - правильно подайте декларацію
20.02.2018
При заповненні декларації про майновий стан та доходи у рядку 3 вказуються прізвище, ім'я, по батькові платника податку (згідно з даними паспортного документа).
У разі якщо протягом звітного періоду, за який здійснюється декларування, або у наступному за ним році платник податку змінив прізвище (ім'я, по батькові), у рядку 3 слід зазначити спочатку нове прізвище (ім'я, по батькові), а в дужках – попереднє прізвище (ім'я, по батькові).
Реєстраційний номер облікової картки платника податків зазначається відповідно до даних Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про наявність у них права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, зазначаються серія та номер паспорта.
0662550937