Вы здесь

 

Новини Харківської ОДПІ 21-08-2018

Щодо роботи ЦОП у святкові та вихідні дні
20.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
ГУ ДФС у Харківській області надає інформацію про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:
23 серпня 2018 року – відповідно до законодавства про працю робочий день скорочено на одну годину;
24, 26 серпня 2018 року – вихідні дні;
25 серпня 2018 року - робочий день відповідно до затверджених графіків роботи ЦОП до 13 год.00хв.
http://mistaua.com/k/kharkivskaodpi

Підтримуємо бізнес спільними зусиллями
20.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
З метою розробки шляхів співпраці та плану спільних заходів, направлених на сприяння ведення бізнесу, фахівці відділів взаємодії з громадськістю та комунікації із ЗМІ управління організації роботи ГУ ДФС у Харківській області зустрілися з керівництвом Харківського фонду підтримки підприємництва. Зустріч відбулась за сприяння Департаменту економіки Харківської обласної адміністрації.
Під час заходу присутні дійшли згоди, що і надалі залишаються найбільш гострими та потребують особливої уваги питання легалізації трудових відносин, виплати гідної заробітної плати найманим працівникам та погашення податкового боргу, зокрема фізичними особами – підприємцями.
Податківці розповіли про новації в оподаткуванні та про експериментальний проект ДФС України e-Receipt. Повідомили про електронні сервіси, які можуть отримати суб’єкти господарювання в Електронному кабінеті платника на веб-порталі Державної фіскальної служби. Ці та інші актуальні питання запропоновано у подальшому включати до порядку денного спільних заходів з платниками податків у поточному році.
ГУ ДФС у Харківській області нагадує про зміну реквізитів рахунків
15.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
ГУ ДФС у Харківській області нагадує про зміну реквізитів всіх рахунків для перерахування податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, які почали діяти з 02.07.2018.
З оновленими рахунками можна ознайомитися на суб-сайті «Територіальні органи ГУ ДФС у Харківській області» у розділі «Бюджетні рахунки».
Звертаємо увагу на те, що «старі» рахунки для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів у 2018 році, які відкриті за МФО 851011 (ГУ ДКСУ у Харківській області), 11.09.2018 будуть закриті.
Кошти, які надійдуть на рахунки за МФО 851011 з 11.09.2018 повертатимуться до установ банків.
На Харківщині платникам ПДВ відшкодовано понад 1 млрд. грн.
ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що протягом січня - липня 2018 року по Харківській області на рахунки платників без порушення термінів передбачених законодавством відшкодовано податок на додану вартість з Державного бюджету України у розмірі - 1072,9 млн.грн., а у січні - липні 2017 року платникам було повернуто 747,6 млн.грн. Тобто в цьому році сума відшкодованого платникам ПДВ збільшилася на 30,4% або на 325,3 млн.грн. в порівнянні з відповідним показником минулого року.
Слід відмітити, що за результатами камеральних перевірок з початку року відшкодовано 98% заявлених до повернення сум ПДВ.
Згідно з нормами Податкового кодексу України право на отримання бюджетного відшкодування має платник ПДВ, який прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування та подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.
Фізичні особи - фермери можуть стати платниками єдиного податку
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що 15.08.2018 набрав чинності Закон України від 10 липня 2018 року № 2497-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств» (далі - Закон № 2497-VIII).
Законом № 2497-VIII, зокрема, внесено зміни до Податкового кодексу України, згідно з якими фізичні особи, які організували фермерське господарство, зможуть зареєструватись фізичними особами - підприємцями платниками єдиного податку четвертої групи за умови виконання сукупності вимог визначених п. 291.4 ст. 291 Кодексу:
здійснювати виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж;
вести господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси;
не використовувати працю найманих осіб;
членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім’ї у визначенні частини другої ст. 3 Сімейного кодексу України від 10 січня 2002 року № 2947-ІІІ із змінами і доповненнями;
площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше двох гектарів, але не більше 20 гектарів.
Разом з тим Законом № 2497-VIII внесено зміни до Закону України від 24 червня 2004 року № 1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України», якими, зокрема передбачено пільговий порядок сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для членів/голови сімейного фермерського господарства протягом 10 років за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України.
Крім того, визначено, що податок на доходи фізичних осіб з доходів за здавання фізичними особами в оренду (суборенду, емфітевзис) земельних ділянок, земельних часток (паїв), виділених або не виділених в натурі (на місцевості), сплачується податковим агентом до відповідного бюджету за місцезнаходженням таких об’єктів оренди (суборенди, емфітевзису).
Право громадян на індивідуальні податкові консультації
16.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що відповідно до ст. 52 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) за зверненням платників податків контролюючі органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Такі консультації надаються протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.
При цьому слід пам’ятати, що звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі повинно містити:
найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи), податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;
код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;
підпис платника податків;
дату підписання звернення.
На звернення платника податків, що не відповідає вимогам, зазначеним у цьому пункті, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями.
Індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
За вибором платника податків індивідуальна податкова консультація надається в усній або письмовій формі:
в усній формі – контролюючими органами та державними податковими інспекціями;
у письмовій формі – контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Індивідуальна податкова консультація, надана в письмовій формі, підлягає реєстрації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій та розміщенню на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.
Доступ до зазначених даних єдиної бази та офіційного веб-сайту є безоплатним та вільним. Порядок ведення та форма єдиної бази індивідуальних податкових консультацій визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України: Головна/Електронний кабінет/Реєстри/Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій.
Понад 75 млн. грн. до бюджету від боржників з ЄСВ
15.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
За результатами роботи підрозділів погашення боргу в рахунок погашення заборгованості з ЄСВ до бюджету за сім місяців 2018 року забезпечено надходження понад 75 млн.грн.
Днями також відбулась спільна нарада Головного управління ДФС у Харківській області з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Харківській області та Головним територіальним управлінням юстиції.
Основні питання – підвищення результативності заходів стягнення та відпрацювання боржників з ЄСВ в рамках взаємодії між відомствами.
Щодо здійснення самостійного коригування ціни контрольованої операції і сум податкових зобов’язань
14.08.2018 - Головне управління ДФС у Харківській області
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що 1 жовтня 2018 року є граничним терміном для подання платниками податків уточнюючого розрахунку до податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 2017 рік з метою здійснення самостійного коригування податкових зобов’язань відповідно до ст. 39 Податкового кодексу України (далі - Кодекс).
Так, керуючись п.п. 39.5.4 п. 39.5 ст. 39 Кодексу, у разі застосування платником податків під час здійснення контрольованих операцій умов, що не відповідають принципу «витягнутої руки», платник податків має право самостійно провести коригування ціни контрольованої операції і сум податкових зобов’язань за умови, якщо це не призведе до зменшення суми податку, що підлягає сплаті до бюджету. З цією метою необхідно обрахувати діапазон цін (рентабельності) для кожної контрольованої операції окремо та визначити необхідну суму коригування щодо такої контрольованої операції.
Сума податкового зобов'язання, розрахованого за результатами самостійного коригування, підлягає сплаті у строки, визначені статтею 57 цього Кодексу (п.п.39.5.4.2 п.п. 39.5.4 п. 39.5 ст. 39 Кодексу).
Платники податку на прибуток, які у звітному періоді здійснювали контрольовані операції, для проведення самостійного коригування ціни контрольованої операції і сум податкових зобов’язань складають та подають Додаток ТЦ до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств.
У цьому додатку здійснюється розрахунок різниць, які відображаються у рядках 3.1.3 ТЦ та 3.1.4 ТЦ додатка РІ для коригування фінансового результату до оподаткування.
За 7 місяців зафіксовано майже 4,2 тис. випадків призупинення митного оформлення товарів через можливе порушення прав інтелектуальної власності
20.08.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Протягом січня-липня поточного року митницями здійснено майже 4,2 тис. випадків призупинень митного оформлення товарів за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності.
За вказаний період порушено 7 справ про порушення митних правил за фактами ввезення та вивезення товарів, які включені до митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності, на загальну суму майже 1,4 млн гривень (за ст. 476 Митного кодексу України).
Загалом, станом на 1 серпня поточного року у митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності за заявами правовласників внесено 3818 об’єктів. З них 206 ¬– внесено з початку 2018 року.
Нагадаємо, що для сприяння захисту прав інтелектуальної власності під час зовнішньоекономічної діяльності Державна фіскальна служба України веде митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності. До них належать об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення (зазначення походження товарів) та сорти рослин.
Так, наприклад, Одеською митницею було виявлено декілька випадків ввезення партії товарів з порушенням прав інтелектуальної власності.
У першому випадку було виявлено 4,4 тис. пар кросівок із позначеннями, що схожі на знаки «ADIDAS»,«NIKE»,«PUMA». Контрафактну продукцію намагалось ввезти з Китаю одне з українських товариств. Під час здійснення митного контролю та оформлення товару було встановлено, що товар переміщується з порушенням прав інтелектуальної власності. Митне оформлення було призупинено та справу направлено до суду. За рішенням суду було підтверджено, що товар переміщувався з порушенням прав інтелектуальної власності, тому його було конфісковано. Загальна сума конфіскованого товару склала понад 1 млн грн. Також за рішенням суду було накладено штраф у розмірі 17 тис. грн.
У другому випадку одним з українських приватних підприємств була спроба ввезення 417 навушників з Китаю, на яких неправомірно використовувалось зображення та логотип «APPLE», який включений до митного реєстру об'єктів права інтелектуальної власності. Представника правовласника було повідомлено про факт виявлення товару та встановлено, що зображення та логотип використовувалися без його дозволу. Було складено протокол про порушення митних правил за ст. 476 Митного кодексу України та матеріали справи направлено до суду. За рішенням суду товар на загальну суму 104,2 тис. грн було конфісковано, на порушника накладено штраф у розмірі 17 тис. грн.
ДФС посилено заходи з детінізації заробітних плат
17.08.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
У рамках виконання доручення Прем’єр-міністра України щодо посилення контролю та вжиття заходів для запобігання ухилення від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду, ДФС посилено заходи з детінізації заробітних плат.
Особлива увага приділяється платникам, які задіяні у схемах мінімізації та ухилення від сплати податків, зборів та єдиного внеску, утримують податки, але ці кошти до бюджетів не перераховують.
За результатами перевірок суб’єктів господарювання, які виплачували своїм найманим працівникам заробітну плату та інші доходи з порушенням законодавства, протягом січня-липня поточного року донараховано до сплати 607 млн грн. податку на доходи фізичних осіб, 167 млн грн. ЄСВ та 26 млн грн. військового збору.
До територіальних органів Держпраці передано інформацію про виявлені під час заходів контролю порушення законодавства про працю щодо 0,67 тис. роботодавців.
Крім того, для упередження мінімізації суб’єктами господарювання виплати зарплат найманцям одночасно з контрольно-перевірочними заходами проведено індивідуальну роз’яснювальну роботу з роботодавцями про збільшення фонду оплати праці. За результатами цього підвищили рівень виплат 29,2 тис. платників.
На засіданнях комісій та робочих груп при органах виконавчої влади, в яких беруть участь представники фіскальних органів, заслухано 11,7 тис. роботодавців, які нараховують зарплату у незначних розмірах або на рівні законодавчо встановленого мінімуму. Внаслідок такої роботи рівень оплати праці підвищили 10,4 тис. підприємств.
Загалом протягом січня-липня 2018 року виявлено 4,2 тис. осіб, які працювали без оформлення трудових відносин з роботодавцями.
Так, наприклад, на Закарпатті під час перевірки фізичної особи-підприємця встановлено використання праці 186 найманих працівників без належного оформлення трудових відносин. Зазначений підприємець надавав послуги з міжнародних вантажних перевезень.
Відповідно до поданої звітності, наказів, відомостей про нарахування заробітної плати та табелів обліку виходу на роботу штатна чисельність працюючих складала 42 найманих працівника. Однак за результатами аналізу інформації з баз даних, податкових розрахунків та наданих підприємцем документів реальна чисельність працюючих водіїв виявилася значно більша – 228 осіб. Тобто 186 найманців працювали на підприємстві нелегально.
Матеріали перевірки були направлені до Управління Держпраці у Закарпатській області, за результатами розгляду яких на підприємця накладено штраф на суму майже 21 млн гривень.
Євген Бамбізов: У серпні будуть здійснені планові перевірки 60 експортерів лісоматеріалів
17.08.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
ДФС посилює заходи з протидії незаконному вивезенню лісоматеріалів.
В.о. заступника Голови ДФС Євген Бамбізов провів відеоселекторну нараду з головними управліннями ДФС та Офісом великих платників податків, де було обговорено виконання доручення Уряду щодо організації контрольно-перевірочних заходів на підприємствах, які належать до сфери управління Держлісагентства, та інших суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з вирубуванням лісів та експортом лісоматеріалів.
ДФС вже здійснено планові перевірки 102 суб’єктів господарювання, які здійснюють експорт деревини. З них за результатами 82 перевірок контролюючими органами вже винесено податкові повідомлення-рішення. Донараховано 63,6 млн грн, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток 26,2 млн грн, зменшено від’ємне значення ПДВ на суму 16,9 млн грн, зменшено відшкодування ПДВ на суму 0,9 млн гривень.
До кінця року будуть перевірені ще 133 платника. З них на серпень заплановано проведення 60 перевірок зазначених підприємств.
Під час селектору Євген Бамбізов наголосив на необхідності підготовчої роботи аудиторів до перевірок.
«У першу чергу – це вивчення інформації з баз даних ДФС, співставлення відомостей обласних управлінь Держлісагенства та Держекоінспекції щодо обсягів заготівель за видами деревини та рубок, експортних операцій, а також дослідження діяльності контрагентів, у тому числі нерезидентів. Така робота має бути скоординована з підрозділами боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом», – зазначив Євген Бамбізов.
За його словами, основними питаннями для контролю є операції з нерезидентами, супутні послуги, рента за користування лісовими ресурсами. Це дасть можливість визначити реальність операцій з переробки та обробки деревини на території України, а за допомогою компетентних органів інших країн перевірити обсяги еспортних операцій, правильність класифікації експортованої деревини.
В.о. заступника Голови ДФС також підкреслив, що за ходом цієї роботи установлено системний контроль ДФС.
0662550937